Trip atmak kimin hakkı ?

564 25 1
                                    

"Trip = Kadın" olarak o kadar bütünleştirildik ki günümüz erkekleri tarafından, trip denilince aklıma sadece kadınlar yani benim deyimimle hatun kişiler geliyor.

Ama olay o kadar karmaşık ki bazen anlamıyorum bile "trip mi atıyorum?"  yoksa "trip mi çekiyorum?" 

Durduk yere sırf karşısında ki trip atmasın diye trip atan insanlar daha doğrusu erkeklerimiz var. Güçlü hırsız ev sahibini bastırır misali. Geçenlerde bir yazı okumuştum. Okan Bayülgen'in yazdığı.

"Düşen sütyen askın yok. canını acıtan ağda, cımbız yok. duştan sonra saatlerce uğraşacağın saçın yok. karnında taşıyacağın bebek yok. sancısını çekeceğin reglin yok. cinsel ilişkiye girsen kaybedeceğin hiçbir şey yok. tek başına gece dışarı çıksan laf atacak kimse yok. şort giysen bakacak insan yok.. altı üstü bir adam olacaksın. onu da olamıyorsan geber daha iyi. "

Adam resmen beynimin içinde imparatorluk kurmuş da düşüncelerimi yasa sunar gibi yazmış adeta. Biraz feministlik var bende inkar etmiyorum ama bu tepkimin sebebi kesinlikle feminizmle alakalı değil! Tamamen haksızlıkla alakalı.

Trip = kadın diyorsan eğer bunun sorumluluğunu alman gerekir. Belki basit bir durum ama olmaması gereken bir durum aynı zamanda.

Şimdi diyeceksiniz ki "Nereden çıktı şimdi bu trip atarı?"  Yaram var gocunuyorum arkadaşım. Şurada bir tek trip lüksümüz var. Onu da elimizden almayın. Madem bu kadar bütünleştirdiniz sonuçlarına katlanın!

Düşüncelerimden SeçmelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin