Elde etme hissi..

253 18 0
                                    

"Sınav dönemini atlatınca tatil yapacağım, uzun saatler boyunca uyuyacağım" dönemindeyim. Sınav haftası bitince malum doyamadığımız uykunun kollarına attık kendimizi. 1-2 gün iyi güzeldi her şey.

"Uyan, yemek ye, uyu" klasiği sıkıyor 2 gün sonra. Farklılık istiyorsun. 

Sadece uyku için değil her şey için bu böyle.

Denize gitmek istersin, gider eğlenirsin eve gelince yorgunluk, yanık vs keşke gitmeseydim dedirtir.

Köpek alırsın ilk gün hevesi geçtikten sonra gezdirmek zor gelir ve keşke dersin.

Çok sevdiğin yemek yada tatlı olur. Yersin doyamazsın biraz fazla kaçırısın miden rahatsız olur yahut tartıda kilo aldığını görünce keşke dersin. 

Vs. vs.

Yani demem o ki fikirlerimiz gerçekleşene kadar muhteşem gelir ama elde ettikten sonra pişmanlıklar başlar. Bu fikir basit de olsa gerçekleşmesi zor da olsa ulaşıldığı an büyüsü bozulur. O içimizi dolduran istek bir an da kayboluverir.  Her konu, her durum için geçerli bu durum.

Nankörlük mü yoksa elde edilenin verdiği umarsızlık mı bilinmez ama sanırım "Fikirlerin olması değil olabileceği fikri" daha güzel. Elde etmemişsindir henüz ve hala büyü bozulmamıştır.

Yaşam boyunca büyüsü bozulmayacak isteklerimizin olması umuduyla..

Düşüncelerimden SeçmelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin