Κεφάλαιο 1ο

251 60 159
                                    

Rose’s Pov

Νιώθω τις ηλιαχτίδες να επηρεάζουν τα βλέφαρα μου. Αυτό σημαίνει ότι ξημέρωσε!

Σήμερα θα εγγραφώ στο καινούργιο μου ιδιωτικό σχολείο. Θα είναι μεγάλο! Θα έχει και πολλά αγόρια..

«Καλημέρα Ρόζα μου» Μυρίζω  το αντρικό του άρωμα. Κοιτάζω γύρω μου και αμέσως καταλαβαίνω πως  βρίσκομαι στο σαλόνι του Σεμπάστιαν.

«Καλημέρα μωρό μου» Λέω και τον κοιτάζω γλυκά. Αν και είμαι δεκάξι γνώρισα τον Σεμπάστιαν στα δεκατέσσερα. Μιλούσαμε στο ίντερνετ και αποφάσισα να τον γνωρίσω από κοντά. Τότε ήταν είκοσι πέντε ετών! Έχουμε μεγάλη διαφορά αλλά τον αγαπάω τόσο πολύ. Είναι αστείος, όμορφος και ώριμος. Τον λατρεύω.

Με πλησιάζει και με φιλάει απαλά. Το άρωμα του γεμίζει τον χώρο και νιώθω σαν να το φοράω εγώ.

«Λοιπόν σήκω τώρα να πάμε στο σχολείο.»Λέει και αφήνει τα ρούχα μου δίπλα. Γενικά αυτός επιλέγει τα ρούχα που φοράω. Είμαι μικρή, όμορφη, γλυκιά. Έχει ανασφάλειες και είναι λογικό.

Ian’s Pov

Ακούω τον μπαμπά μου να φωνάζει σαν τρελός με την μαμά μου. Εδώ και έναν χρόνο τσακώνονται καθημερινά. Έστειλαν την μικρή μου αδερφή στην γιαγιά μου καθώς τα οικονομικά μας είναι μαύρα χάλια. Είμαι δεκαεπτά ετών και έχω βαρεθεί να τους ακούω.

Η πόρτα ανοίγει και ο μπαμπάς μου κάθεται απέναντι μου.
«Θα τελειώσει αυτό Ίαν. Εάν βοηθήσεις θα τελειώσει»

Μα πως μπορώ να βοηθήσω;; Οι δουλειές στο Μπρούκλιν αφορούν άτομα μεγαλύτερα.

«Πώς;;» Λέω ενώ παίρνω βαθιές ανάσες.

«Κοίτα Ίαν μας λείπουν χρήματα. Γι αυτό στείλαμε την αδερφή σου στην γιαγιά σου. Για να μην στείλουμε και εσένα πρέπει να βγάλεις χρήματα» Μιλάει σιγανά.

Ο ίδιος μου ο πατέρας με απειλεί, δεν μπορώ να το πιστέψω! Εξαιτίας του είμαστε έτσι.

Ηρέμησε Ίαν. Ανάσες. Μην δώσεις σημασία απλά ηρέμησε.

«Θα κλέψω. Θα κλέβω από άλλους. Αυτό δεν θέλεις μπαμπά;;» Ένα δάκρυ κυλά τόσο γρήγορα που ούτε καν το πρόσεξε.

«Ναι Ίαν! Αυτό θέλω.» Το ήξερα, το ήξερα αλλά δεν το περίμενα.

Δεν είναι αυτός ο μπαμπάς μου. Αυτό είναι ένα τέρας. Ένα τέρας που κάνει τα πάντα για τα χρήματα. Γιατί δεν μπορεί να ζήσει με δύο μπλούζες αντί για πέντε. Χωρίς να τρώει κρέας τρεις φορές την εβδομάδα.

4 Lives As One | ✔ Where stories live. Discover now