Stephanie’s Pov
Κοιτάζω το αυτοκίνητο τρομαγμένη χωρίς να κάνω κάτι για να βοηθήσω ή τουλάχιστον να σταματήσω να κοιτάζω. Απλά εύχομαι να είναι μία κακόγουστη φάρσα. Πρέπει να είναι. Πιθανόν νιώθω πως πρέπει να κάνω κάτι. Βασικά οφείλω να κάνω κάτι. Αντίθετα στέκομαι ακίνητη κοιτάζοντας το διαλυμένο αυτοκίνητο.
«Τι στο καλό;» Ο Τζακ τρέχει προς το αυτοκίνητο αφού με κοιτάζει συμπονετικά.
Περνάει μέσα από την σπασμένη τζαμαρία χωρίς να δίνει σημασία στα γυαλιά που σκίζουν το δέρμα του. Με προσοχή βγάζει από το αυτοκίνητο τον άνθρωπο καλυμμένο με αίμα.
Από τα μακριά μαλλιά του καταλαβαίνω πως είναι κορίτσι. Το θέαμα είναι φρικιαστικό. Και όλο αυτό εξαιτίας μου. Έπρεπε απλά να δεχτώ τα λόγια του anonymous. Έκανα το ένα λάθος μετά το άλλο. Δυστυχώς, όμως, αντί να την πληρώσω εγώ, την πλήρωσε κάποια άλλη.
Κοιτάζω επίμονα τον τοίχο προσπαθώντας να διατάξω τον εαυτό μου να μείνει μακριά από την κοπέλα. Φοβάμαι πως εάν πάθει κάτι, ένοχος θα είμαι εγώ.
«Στέφανι» Η φωνή του Τζακ είναι τρεμουλιαστή « Πρέπει να το δεις αυτό» . Αυτόματα τα μάτια μου στρέφονται στην κοπέλα.
Προφανώς ο Τζακ καθάρισε λίγα αίματα.. πλέον μπορώ να καταλάβω ότι αυτή η κοπέλα μπροστά μου είναι η Λάουρα.
Καταρρέω στο πάτωμα και δάκρυα κυλούν από τα μάτια μου, τόσα δάκρυα δεν ήξερα ότι μπορώ να βγάλω.
«Ζει. Βασικά δεν είναι δικό της αίμα. Δεν έχει πληγή ή κόψιμο. Νομίζω πως κοιμάται» Ο Τζακ με καθησυχάζει και με βάζει να καθίσω.
Τελικά ο Anonymous κρατάει τον λόγο του. Θυμάμαι ακριβώς τα λόγια που πριν λίγη ώρα δεν σήμαιναν τίποτα εκτός από μία απελπισμένη απειλή ‘’Εάν πεις κάτι για εμένα ή την Λίλη θα βρεις το πτώμα της αδερφής σου σπίτι σου’’. Ήξερε πως θα μιλούσα γι’ αυτόν στα παιδιά και πραγματοποίησε τα λεγόμενα του.
Έχω διαβάσει αμέτρητα άρθρα για τον εκφοβισμό και τον τρόμο που προκαλούν άνθρωποι κρυμμένοι πίσω από έναν υπολογιστή. Έχω μάθει απ’ έξω τους τρόπους αντιμετώπισης μιας τέτοιας κατάστασης. Κι όμως ακόμα και η θεωρία δεν μπορεί να γίνει πράξη.
Όχι όταν αυτός ο άνθρωπος πραγματοποιεί τις απειλές του. Φοβάμαι τόσο γι’ αυτούς που βρίσκονται κοντά μου.
«Και πάλι. Αυτό το αίμα ανήκει σε κάποιον» Καταφέρνω να πω έπειτα από ώρα σκέψης. Απλά εύχομαι ο anonymous να είναι μία φάρσα.
VOUS LISEZ
4 Lives As One | ✔
ActionCover by: -cloudchild Ο Ίαν ένας νέος με μία εμμονή: να κλέβει. Η Ρόουζ μια κοπέλα χωρίς οικογένεια με μόνο σκοπό την επιτυχία. Ο Τζακ μία νευρική προσωπικότητα που θέλει μόνο να προστατέψει τον εαυτό του. Η Στέφανι μία πανέξυπνη κοπέλα με ένα μεγά...