Κεφάλαιο 20

25 14 2
                                    

Ian's Pov

Παίρνω τις κούπες και πηγαίνω στο σαλόνι. Αφήνω την κούπα μπροστά στον μπαμπά μου. Έπειτα κάθομαι απέναντί του.

《 Καιρο εχουμε να μιλήσουμε..》 Κοιτάζω νευρικά κάτω. Ανοίγει την εφημερίδα και διαβάζει τα νέα χωρίς να μου ρίξει ούτε μια ματιά.

《 Καλά θα ήταν να μιλούσαμε και λίγο εε; 》 Σηκώνει το φρύδι του και έπειτα με κοιτάζει ειρωνικά!

《 Ωραία! Ξέρω πως απολαμβάνεις το όμορφο πρωινό σου αλλά έχεις και παιδιά. Τα οποία αμφιβάλλω εάν σε φωνάζουν μπαμπά. 》 Αφήνει την εφημερίδα και με κοιτάζει σιωπηλός. Κέρδισα την προσοχή του.

《 Θέλω να δω την Κάθριν. Μου έλειψε. Έχω να την δω τόσο καιρό. Μαρκ πραγματικά μου έλειψε. Ίσως να μην θυμάσαι πως έχεις και άλλο παιδί αλλά εγώ ξέρω πως έχω αδελφή. Πως ευτυχώς έχω και άλλους εκτός από εσένα. 》 Τα μάτια του προδίδουν θυμό, αγανάκτηση.

《 Η Κάθριν ειναι καλά εκεί. 》 Γελάω ειρωνικά ενώ τον κοιτάζω.

《 Αυτό λες κάθε βράδυ στον εαυτό σου για να είσαι ήσυχος; Η Κάθριν κινδυνεύει! Και κανείς μας δεν είναι εκεί. Πρέπει να γυρίσει. 》 Σηκώνεται όρθιος και νε δείχνει με το χέρι του.

《 Αυτό ξεχνά το. 》 Σηκώνομαι και εγώ.

《 Τι έκανε για να το αξίζει αυτο; Μαρκ θυσιάστηκε για εμάς! Και εγώ την άφησα μόνη της εκεί! 》 Φωνάζω στο πρόσωπο του με αποτέλεσμα να κάνει δύο βήματα πίσω κοιτάζοντάς με περιφρονητικά.

《 Νιώθεις τύψεις. Για αυτό την θέλεις πίσω. Για να κοιμάσαι ήσυχος. Ξέρεις πως η Κάθριν ανήκει σε αυτή την ατέλειωτη λίστα με τα άτομα που έχεις απογοητεύσει. Μα αυτή θα είναι τον πρωτο όνομα. Γιατί είναι αδελφή σου. 》 Δάκρυα κάνουν την εμφάνισή τους. Την έχω όντως απογοητεύσει! Την άφησα στην τύχη της! Την παράτησα.

《 Θα το διορθώσω. Δεν θα γίνω σαν εσένα. 》 Τον προσπερνάω και βγαίνω από το σπίτι. Υπομονή Κάθριν.

Stephanie's Pov

Τα μάτια του είναι μαγευτικά. Ανοιχτό μπλε όπως τον καταγάλανο ουρανό. Τς ξανθά του μαλλιά μου θυμίζουν τον λαμπερό ήλιο και το γυμνασμένο του σώμα σαν πέτρα. Δυστυχώς αρχίζω και τον ερωτεύομαι. Και αυτός εμένα. Το χαμόγελο του οδηγεί στην δημιουργία του δικού μου. Περνάω αρκετό χρόνο μαζί του τελευταία. Φαίνεται πως ταιριάζουμε, κάθε λεπτό το καταλαβαίνω πιο πολύ.

《 Λοιπόν ο -Α άρχισε να ρωτάει κάτι άσχετες ερωτήσεις.. νομίζω πως με βαριέται σιγά σιγά. 》 Χαμογελάω πλατιά.

《 Είσαι πολύ καλός. Απορώ πως σε βαριέται. Κονορ ειλικρινά όμως σε συμπαθώ απίστευτα πολύ. 》 Μου κλείνει το μάτι.

《 Ξέρω πως φαίνομαι σαν bad-boy μα ειλικρινά προσπαθώ να αλλάξω. Σκέφτομαι πόσο χαζά σου φέρθηκα και θυμώνω με τον εαυτό μου. Είσαι η καλύτερη. 》 Με πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής και τοποθετεί το χέρι του στο μάγουλο μου και πλησιάζει το κεφάλι του προς το δικό μου. Είναι τόσο γλυκός που θα μπορούσα άνετα να φανταστώ την ζωή μου μαζί του.

Παρατηρώ τα ζουμερά χείλη του και πλέον ξέρω τι θέλω. Αυτον. Ακουμπά απαλά το μέτωπο του στο δικό μου και μου χαϊδεύει στοργικά τα μαλλιά. Ξέρω πως δεν θα με φιλήσει. Φοβάται μην τα χαλασει όλα. Φοβάται μην τα κάνει πάλι λάθος. Οπότε περνώ εγώ την πρωτοβουλία.

Με μια γρήγορη κίνηση κολλάω τα χείλη μου με τα δικά του. Τον φιλάω απαλά και γλυκά. Με αυτή την κίνηση νιώθω πως η καρδιά μου ενώθηκε με την φίλη του και επίσης νιώθω μια κάψα σε όλο μου το σώμα. Σταδιακά κατεβάζει το χέρι του στο λαιμό μου μαθαίνοντας το φιλί. Με κολλάει στον τοίχο και με κοιτάζει στα μάτια δίνοντας μου χρόνο να πάρω ανάσα.

《 Ακόμα και οι πιο δύσκολες στιγμές έχουν ρομαντισμό. 》 Μου ψυθιριζει.

《 Από τις δύσκολες στιγμές προκύπτει ο ρομαντισμός. 》 Απαντώ γλυκά. Με αγκαλιάζει σφιχτά.

《 Ο Anonymous δεν θα με εμποδίσει από το να σε προστατεύσω. Από το να προστατεύσω ό,τι αγαπάς. Ο Anonymous είναι παρελθόν για εμάς. 》 Με πλησιάζει μα με αφήνει απότομα.

《 Εμείς οι δύο θα τον κερδίσουμε. 》 Κλείνω τα μάτια μου. Μακάρι να γινόταν. Μακάρι να υπήρχε τρόπος.

Ο -Α ξέρει τα πάντα όπα..κάτσε..πώς ξέρει τα πάντα. Ή κάποιος του το λέει ή το βλέπει μόνος του. Αυτό είναι! Ή θα εντοπίσουμε τον -Α ή θα τον ανακαλύψουμε. Προφανώς είναι κάποιος που έχει βοηθούς κοντά μας. Και άτομα που μας ξέρουν.

《 Κονορ..νομίζω πως βρήκα πως θα ανακαλύψουμε τον -Α. 》 Με κοιτάζει αινιγματικά μα κατευθύνομαι προς το αμάξι του.

*Τέλος κεφαλαίου ❤

Ελπίζω να σας άρεσε

Πατήστε το αστεράκι 🌟 και αφήστε ένα σχόλιο 💬

See you soon 🔜 🔜 *

4 Lives As One | ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora