Κεφάλαιο 22

29 13 7
                                    

Stephanie's Pov

Οι τύψεις κοντεύουν να με κατασπαράξουν. Βλέπω εφιάλτες στους οποίους προδιδω όποιους αγαπώ μα εκείνοι προτιμούν να καρφώνουν ένα μαχαίρι στην καρδιά!

Δεν αντέχω να είμαστε σαν ξένοι, την στιγμή που αντιμετωπίζουμε έναν θανάσιμο εχθρό.

Η μόνη νίκη του -Α ήταν που κατάφερε και μας έκανε να ντρεπόμαστε για τους εαυτούς μας. Να βλέπουμε τους φίλους μας και μα φεύγουμε μακριά. Να βλέπουμε τους εχθρούς μας και να πηγαίνουμε κοντά.

Μας άλλαξε ριζικά. Αυτή ήταν η μόνη του επιτυχία. Μια αδυναμία μας, μια λάθος κίνηση και είμαστε πιόνια. Όλα αυτά βέβαια αλλάζουν.

Εξαρτάται από εμάς και τους φόβους μας. Αν αφήσουμε τον εγωισμό μας, αν μπούμε στην θέση του άλλου, μπορούμε εύκολα και να τον συγχωρεσουμε. Δεν είναι εύκολο, θέλει προσπάθεια. Μα ξέρω πως θα τα καταφέρουμε.

Το ξέρω γιατί οι φιλοι μου έχουν αγνές ψυχές. Ακόμα και ο Τζακ. Εγώ δεν κρίνω μόνο τον χαρακτήρα του αλλά και τις συνθήκες που τον έκαναν έτσι. Ειναι ο Τζακ Ροντεν. Πιέζεται πολύ και ξεσπά σε άλλους.

Πληκτρολογώ ένα ομαδικό μήνυμα:

《 Παιδιά.. τι κάνετε; Θέλετε να περάσετε από το σπίτι μου; Βασικά θέλω να σας πω κάτι. Λοιπό.. σας περιμένω στις 7. 》

Αμέσως σηκώνομαι και φτιάχνω το μέρος. Βάζω μπύρες στο ψυγείο και πατατάκια στο μπολ. Ας ελπίσω ότι θα έρθουν και δεν θα ντραπουνε για την παρέα.

Ian's Pov

Μα φυσικά είναι το συνηθισμένο να σε καλεί σπίτι του το άτομο που έχεις προδώσει πισώπλατα ως εκδίκηση για την κοπέλα που σου άρεσε.

Βαθιά μέσα μου ξέρω πως και εκείνη θα έκανε το ίδιο για τον Τζακ.

Μα είναι τόσο δύσκολο να την κοιτάξω ξανά. Και αν ο -Α την βλάψει; Θα έχω τύψεις για όλη μου την ζωή γιατί τώρα είμαι καλά.

Απλά εγώ έχω μετριάσει κάπως τις σκέψεις μου για την Στεφανι καθώς πρέπει να ανησυχώ και για την αδελφή μου.

Εάν δεν πάω όμως θα καταλάβουν πως συνέβη κάτι. Πώς τους αποφεύγω και δεν νιώθω άνετα μαζί τους και αν συμβεί αυτό θα έχω περισσότερα προβλήματα. Οπότε θα πάω εκεί.

Εξάλλου κάτι θέλει να μας πει. Ας μην γίνομαι εγωιστής, ξανά. Θα πρέπει μια φορά να σταθώ δίπλα της. Ξέρω πως μας έχει ανάγκη. Όλους.

4 Lives As One | ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora