Conor's Pov
Πηγαίνουμε στο δίπλα στενό από τον τάφο της Λιλης.
Δίπλα από το σπίτι μου. Γνωρίζω από έξω αυτό το μέρος για αυτό επιλέξαμε αυτήν την γειτονιά.
Η Λάουρα περπατά δίπλα μου και ξέρω πως πρέπει να την προστατεύσω. Όπως και η Λούνα.
Είναι μεγαλύτερος και από τις δύο. Πρέπει να καθυστερήσουμε την ομάδα Α χωρίς να τους αφήσουμε να μας κάνουν κακό.
Είμαι δυνατός μπροστά σε όποιον παίζει καθαρά μα η ομάδα Α δεν ταιριάζει σε αυτή την κατηγορία.
Θα κάνω ότι χρειαστεί. Ακόμα και αν πρέπει να θυσιαστω. Ο δρόμος είναι άδειος και έτσι η μορφή της Λουνα ξεπροβάλει από μια γωνιά.
Μας κοιτάζει με μάτια ορθάνοιχτα, αγχωμένα, γεμάτα επιφυλακή. Η Λάουρα σχεδόν τρέχει προς εκείνη για αυτό την συγκρατω με το κράτημα του χεριού μου.
Τα μάτια της πέφτουν πάνω μου με τρόμο, ίσως και έκπληξη. Έχουμε έρθει κοντά με την αδελφή της και δεν θέλω μπλεξίματα μαζί της.
Όσο γλυκιά και αν είναι.
Φτάνουμε κοντά στην Λούνα. Ξέρουμε πως είναι κοντά. Επιτέλους ο -Α θα πέσει σε μια παγιδα.
《 Κονορ..δες. 》 Είναι το μονο που λέει η Λούνα και αμέσως στρέφω το κεφάλι μου. Είναι δυο!
Δύο δερογεμενοι μέσα στην κακόγουστη και πανομοιότυπη στολή αυτού του τέρατος. Φοράνε μάσκες και κουκούλες ενώ κρατάνε όπλα.
Τώρα πρέπει να φερθω σαν άντρας, τώρα είναι η ευκαιρία να προστατεύσω αυτός που αγαπώ και να καταστρέψω τον μύθο του ακαρδου bad-boy.
Άλλαξα. Η Λιλη με άλλαξε.
Κατάφερε να μου θυμίσει πόσο σύντομη είναι η ζωή για να ειμαι τόσο εγωιστής. Αγγίζω απαλά την Λάουρα και κοιτώ την Λούνα.
《 Φύγετε! 》 Φωνάζω μα η Λάουρα είχε γατζωθει πάνω μου.
《 Τώρα μικρή τώρα. Θα είμαι καλά. 》 Ψιθυρίζω και κουνάει θετικά το κεφάλι της.
Τρέχουν μακριά με τον έναν από τους δύο βοηθούς να τις ακολούθα. Εύχομαι ολο αυτο να τελειώσει με εμάς ζωντανούς.
Ian's Pov
Φτάνουμε στο σωστό μέρος.
Ειναι όλα έρημα με μόνο ένα σπιτάκι να διακοσμεί τον όμορφο χώρο. Είναι μέσα στο δάσος, στην καρδιά του.
YOU ARE READING
4 Lives As One | ✔
ActionCover by: -cloudchild Ο Ίαν ένας νέος με μία εμμονή: να κλέβει. Η Ρόουζ μια κοπέλα χωρίς οικογένεια με μόνο σκοπό την επιτυχία. Ο Τζακ μία νευρική προσωπικότητα που θέλει μόνο να προστατέψει τον εαυτό του. Η Στέφανι μία πανέξυπνη κοπέλα με ένα μεγά...