Κεφάλαιο 31

56 14 18
                                    

Δέκα χρόνια μετά

Stephanie's Pov

《 Τζακ βιάσου θα αργήσουμε. 》 Χαμογελώ ενώ σηκώνω στην αγκαλιά μου τον μικρό Κλάους.

《 Ήρθα ήρθα. 》 Λέει λαχανιασμένος σπρώχνοντας το καροτσάκι της κόρης μας, Εμιλυ.

《 Επιτέλους βγαίνει από την φυλακή. 》 Ψελλίζω ανακουφισμένη.

《 Και πολύ άργησε. Δέκα χρόνια την έχουν  μέσα λες και ήταν δική της επιλογή. 》 Κοιτάζω κάτω και αμέσως μου χαϊδεύει το μάγουλο.

《 Πρέπει να είμαστε καλά για αυτήν. Για τον Ian. Τόσα έχουμε περάσει αγάπη μου. 》 Χαϊδεύω το δαχτυλίδι μου.

《 Σε λατρεύω το ξέρεις; Είσαι ότι καλύτερο υπάρχει στην ζωή μου. 》 Του χαϊδεύω τα μαλλιά και τον κοιτάζω μες τα μάτια.

Ξέρω πως είναι άνθρωπος που με συμπληρώνει. Ο άνθρωπος που αντιπροσωπεύει την αγάπη, την δύναμη, την οικογένεια και την ζωή μου.

《 Έι μην κλαις. Κράτα τα δάκρυα σου για την Ρόουζ. Αυτή το αξίζει πιο πολύ από όλους. Είναι η μόνη που έμπλεξε μέσα από την ιστορία της Λίλη και η ειρωνεία είναι πως την έμπλεξε η μαμά της. 》 Βάζει το παιδί στο αμάξι ενώ κάνει το ίδιο και με τον Κλάους.

Του έχει φοβερή αδυναμία. Του μοιάζει τόσο πολύ. Έχουν και ίδιες συνήθειες.

《 Εάν όμως η μητέρα της δεν καλούσε την αστυνομία η Λιλη και η φίλοι της θα το είχαν σκάσει χωρίς να πληρώσουν για τίποτα. Αυτό θα ήταν άδικο. Όλα γίνονται για κάποιον λόγο εντάξει; 》 

Του απαντώ γλυκά μια τον φιλάω. Κάθε μέρα τον ερωτεύομαι από την αρχή. Είναι σίγουρα το άλλο μου μισό. Ο άντρας που με κάνει χαρούμενη.

Conor's Pov

Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και παίρνω βαθιές ανάσες. Μετά από τόσα χρόνια νιώθω πως σήμερα, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. 

Μετά από όλα αυτά που περάσαμε αποφάσισα πως δεν γίνεται να μην έχω σχέση με αυτόν τον άγγελο. Είναι η μόνη που είδε από την αρχή το φως μέσα μου. Που αγνόησε μέχρι και το παραμικρό σημείο που είχε βαφτεί από το σκοτάδι του μυαλού και της καρδιάς μου. 

Με άλλαξε. Με έκανε καλύτερο άνθρωπο, ήταν, είναι και θα είναι το πιο λαμπερό πρόσωπο σε όλη μου την ζωή. Αυτή με φρόντιζε όταν αρρώσταινα, αυτή ανέχτηκε τις σπόντες και τα φαρμακερά σχόλια της μητέρας μου. 

Αυτή αναγκάστηκε να αλλάξει, προσωρινά, την συμπεριφορά και το στυλ της για να ταιριάξει με τις προσδοκίες της μητέρας μου. 

4 Lives As One | ✔ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz