Ian's Pov
Με ξυπνάει ο σπαστικια ήχος των ειδοποιήσεων. Είμαι έτοιμος να κλωτσησω τα σκεπάσματα μα κοιτάζω την Στεφανι δίπλα μου να κοιμάται γαλήνια. Ανοίγω το κινητό και βλέπω το μήνυμα του -Α.
"Σας περιμένω σήμερα στο μέρος που ήρθατε εχθές. Φέρε όλους σου τους φίλους. Ειναι η τελική μάχη νεαρε. "
Είναι η τελική μαχη; Τι εννοεί με αυτό; Μήπως έχουμε φτάσει κοντά; Μήπως όλη η ομάδα προτιμάει να αποκαλυφθεί;
《 Ian; Τι συμβαίνει; 》 Με ρωτά νυσταγμένα η Στεφανι.
《 Είναι η τελική μάχη. Ο -Α θα το τελειώσει σήμερα Στεφανι. Μας κάλεσε στο λημέρι του. 》 Με κοιτάζει ξαφνιασμένη, νομίζει πως ζει σε όνειρο.
《 Όμως δεν είπε αν τελειώσει υπέρ μας ή κατά. 》 Την κοιτάζω σοκαρισμένος.
《 Υποθέτω πως θα το μάθουμε σύντομα Στεφ. 》 Πληκτρολογώ βιαστικά ένα μήνυμα με τις βασικές πληροφορίες και το στέλνω στον Τζακ, στην Ροουζ, στον Κονορ και στην Λάουρα.
《 Ίσως πρέπει να προετοιμαστούμε για αυτό που έρχεται. 》 Η Στεφανι σηκώνεται και με κοιτάζει ανήσυχα.
《 Ότι και να γίνει δεν θέλω να χάσω εσάς, την οικογένειά μου ή και τον εαυτό μου. Υποσχεσου μου πως θα είμαστε ασφαλείς. Ότι θα είμαστε καλά. 》 Με κοιτάζει νε λαμπερά μάτια. Την αγκαλιάζω και την κοιτάζω στα μάτια.
《 Σου υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι μπορώ . 》 Κουνάει καταφατικά το κεφάλι.
Rose's Pov
Όλα τελειώνουν λοιπόν. Μια ακόμα μάχη. Πρέπει να αντέξω λίγο ακόμα και μετά θα αποκτήσω την ελευθερία μου.
Θα είμαι ξεγνοιαστη και θα μπορέσω επιτέλους να ζήσω την ζωή μου. Με τα από όλα αυτά θα μιλήσω στον Ian και στην μητέρα μου.
Θα σπουδάζω αυτό που ονειρεύομαι, θα γίνω μια δικηγόρος. Θα υπερασπίζομαι το δίκαιο και το σωστό.
Θα εκπληρώσω κάθε μου όνειρα αρκεί να κερδίσω τον -Α. Μια τελική μάχη.
Ντύνομαι βιαστικά. Η καρδιά μου χτύπα δυνατά. Ενώ είμαι έτοιμη να φύγω η μαμά μου με παίρνει τηλέφωνο.
《 Απλά πες μου τι θες. 》 Απαντώ ψυχρά και νιώθω πως δακρύζει.
《 Τι έχεις Ρόουζ; 》 Πες μου τι συμβαίνει. 》 Αχ δεν αντέχω αυτήν την προσποιητή αγάπη. Ειναι ο άνθρωπος που με ανάγκασε να περάσω μια άσχημη εφηβεία.
CITEȘTI
4 Lives As One | ✔
AcţiuneCover by: -cloudchild Ο Ίαν ένας νέος με μία εμμονή: να κλέβει. Η Ρόουζ μια κοπέλα χωρίς οικογένεια με μόνο σκοπό την επιτυχία. Ο Τζακ μία νευρική προσωπικότητα που θέλει μόνο να προστατέψει τον εαυτό του. Η Στέφανι μία πανέξυπνη κοπέλα με ένα μεγά...