Κεφάλαιο 28

33 14 10
                                    

Stephanie's Pov

Εδώ και ώρα έχουμε βάλει στο λάπτοπ του Ian ένα στικάκι.

Ψάχνουμε κάθε αρχείο μα αυτό  είναι γεμάτα με φωνητικά.

Είναι λέξεις και φράσεις που έχουμε πει και προφανώς ο -Α τα χρησιμοποιούσε όσο περισσότερο μπορούσε.

Βάζουμε και τα υπόλοιπα στικάκια. Μερικά από αυτά περιέχουν φωτογραφίες από μέρη, από σπίτια, γειτονιές, ανθρώπους, μαγαζιών και οδών.

Αλλά είναι γεμάτα από φωτογραφίες συγγενών μας, είτε κοντινών είτε μακρινών, ενώ σε αλλά υπάρχουν φωτογραφίες με εμάς σε διάφορα μέρη.

Αυτά τα στικάκια περιέχουν πληροφορίες και γεγονότα μηνών. Όμως τίποτα από αυτά δεν θα μας βοηθήσει να πάμε ένα βήμα μπροστά.

《 Ας δοκιμάσουμε και το CD, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να έχει. 》 Του δίνω το CD και το βάζει στην μικρή θήκη και έπειτα στον υπολογιστή. Μετά από λίγο εμφανίζεται στην οθόνη το εσωτερικό του σπιτιού μου μέσα από τις δικές μου κάμερες.

Όσα γινόταν τα ηξερε. Ο Ian με κοίταζε σοκαρισμένος μα εγώ του νευω πως όλα είναι εντάξει.

《 Για αυτό ήξερε τα πάντα. Για Αυτο ήταν ένα βήμα μπροστά και αυτή την φορά. Ο -Α έπαιζε μαζί μας. Περνάει τον χρόνο του και μας κάνει τις ζωές χάλια.  Πρέπει να τελειώσει όλο αυτό. Απλώς πρέπει. 》 Με κοιτάζει σοβαρά.

《 Και θα το τελειώσουμε Ian. Μαζί. Ενωμένοι. Θα βάλουμε τέλος σε όλη αυτή την τρέλα. 》 Με κοιτάζει ήρεμα και βάζει μια τούφα μαλλιά πίσω από το αυτι μου. Μου χαϊδεύει τον ώμο εντελώς φιλικά.

Εννοείται πως είμαστε μια αγαπημένη παρέα.

Jack's Pov

Καθόμαστε στον βράχο και κοιτάμε τον μαύρο ουρανό. Είναι γεμάτος αστέρια και λίγα κόκκινα σύννεφα. Άρα αύριο θα έχει αέρα. Απορώ πως φτάσαμε στο σημείο εγώ και ο Κονορ να μιλάμε για κορίτσια, την Στεφανι.

《 Άρα εσείς οι δύο τα εχετε; 》 Ρωτάω κάπως απότομα. Δεν μπορώ να φανταστώ την Στεφανι με τον Κονορ. Με πιάνει εμετός.

《 Απλά έχουμε φιληθει και έχουμε ανταλλάξει κάποια λόγια. Ειλικρινά φίλε δεν θέλω να καταστρέψω την Στεφ. Άσε που η αδελφή της έχει κόλλημα μαζί μου. 》 Γελώ σιγανά.

《 Οπότε θα επιλέξεις αυτήν που θέλεις περισσότερο; 》 Με κοιτάζει σοβαρός.

《 Τόση ώρα μιλαμε μόνο για εμένα. Εσύ τι θες Τζακ; 》 Αφήνω τον καπνό να φύγει από τα χείλη μου.

《 Την Στεφανι. Θέλω να την κάνω δική μου. Όμως με μισεί. Της έχω πει σκληρά πράγματα εξαιτίας των ενοχών που ένιωθα προς την Λιλη. Ένιωθα μια υποχρέωση, μια δέσμευση μαζί της. 》 Κοιτάζω κάτω ενώ  σβήνω το τσιγάρο πατώντας το.

《 Όμως ήσουν πάντα εκεί για αυτήν. Την έσωσες από εμένα. Εσύ αξίζεις φίλε. Εσυ. Επειδή εσύ της στάθηκες παραπάνω απο εμένα. Εγώ την πέτυχα σε μια αδύναμη στιγμή και απλά την διεκδικησα. Εσύ όμως ήσουν εκεί από την αρχή. 》 Έρχεται μπροστά μου και με βοηθά να σηκωθώ.

Να μια ιστορική στιγμή. Μετά  από τόσες δεκαετίες μισούς  οι Σταρκ και οι Ροντεν ενώνουν τις δυνάμεις τους. Δίνουμε τα χέρια και κοιταζομαστε.

《 Έτοιμος να κερδίσεις τον -Α; 》 Ρωτάω.

《 Πανέτοιμος φίλε. 》 Γελάμε.

Megan's Pov

Είμαι σίγουρη πως η Ροουζ έχει μπλεξίματα.

Ξέρω την κόρη μου πολύ καλά και την άφησα μονο και μονο επειδή δεν είχα άλλη επιλογή. Την αγαπώ πολύ. Την λατρεύω.

Είναι η κόρη μου, η ομορφιά μου, το καμάρι μου. Ειναι ο μόνος ανθρωπος - αυτή και ο αδελφός της - που αγάπησα όσο ποτέ.

Η Ροουζ όντως έχει έναν αδελφό αρκετά χρόνια μικρότερης της, από τον ίδιο πατέρα. Όταν άφησα την Ροουζ ήμουν σίγουρη ότι ο μπαμπάς της θα την πλησίαζε και θα της έλεγε την αλήθεια. Και μόλις θα ξεπερνούσα το πρόβλημα μου θα πήγαινα και εγώ σε αυτούς μαζί με τον Καμερον. Όμως χρειάστηκε πολύς καιρός μέχρι να γίνω απολύτως καλά. Και όταν ήρθα εδώ βρήκα την Ροουζ να με μισεί και τον πατέρα της άφαντο.

Ακόμη ο μικρός μου Καμερον έχει εξαφανιστεί. Δυστυχώς δεν έχει βρεθεί και οι ελπίδες μειώνονται ώρα με την ώρα. Για αυτό σκοπός μου είναι να προστατεύσω την Ροουζ με κάθε κόστος. Να της σταθώ σαν πραγματική μητέρα.

Να ειμαι για αυτή μια παρηγοριά, μια παρέα, όλα αυτά που της στερησα τα τελευταία χρόνια.

Γιατί είναι κόρη μου. Γιατί την αγαπώ  όσο τίποτα άλλο. Και οφείλω να την προστατεύσω από κάθε εχθρό.

*Τέλος κεφαλαίου ❤

Ελπίζω να σας άρεσε 😊

Μένουν 3 ακόμα για να τελειώσουμε 😈😈

Πατήστε το αστεράκι 🌟 και αφήστε ένα σχόλιο 💬

See you soon 🔜 *

4 Lives As One | ✔ Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon