Si oamenii pot linge

506 45 11
                                    


O tanara fata este lasata singura acasa impreuna cu, cainele acesteia. O data cu venirea noptii ea incuie usa si toate ferestrele in afara de cea de la subsol ( usa de la subsol insa o inchisese). Se chinuia sa adoarma, dar nu putea. Cainele deja isi ocupase strategic locul langa patul fetei. Pe la miezul noptii fata se trezeste si aude un sunet ca si cum ar picura ceva din baia ei. O cuprinde frica si nu indrazneste sa se dea jos din pat ca sa vada cauza zgomotului; asa ca isi lasa o mana sa cada pe langa pat pentru a simti blana calda a patrupedului. Simte cum cainele ii linge mana, asa ca se linisteste si adoarme. Sunetul o trezeste la scurt timp, dar cainele ei o linisteste pentru a doua oara, lingandu-i mana ( faza cu trezitul s-a mai intamplat de doua ori in acea noapte)
Dimineata, fata, se trezeste mai mult din curiozitate pentru a afla care fusese sursa zgomotului din noaptea precedenta. Cu cat se apropia mai tare de baie cu atat sunetul se auzea din ce in ce mai tare. Aprinde lumina...oroare : cainele zacea in cada strangulat cu furtunul de la dus si cu gatul taiat; din care curgea picaturi de sange.  Se intoarce ingrozita si zareste pe oglinda din baie ceva scris cu rosu ( se pare ca era scris cu sangele cainelui) "HUMANS CAN LICK TOO" ( si oamenii pot linge)

Poate ca ati mai auzit aceasta poveste sau nu. In ultima vreme mi se pare ca nu mai sunteti asa activi...
Oricum, am ajuns in #3 in HORROR❤❤
GOAL👇👇
#1 horror

Povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum