Eşti în camera ta, este ora 2:30, iar tu navighezi liniştit pe internet. Deodată auzi uşa de la intrare, dar îţi este imposibil să crezi că părinţii tăi sunt acasă, pentru că tu i-ai sunat acum 10 minute şi ei încă erau la 300 de km distanţă.
Te ridici de pe scaunul de la birou şi te îndrepţi uşor pe vârfuri spre uşa camerei tale. Auzi o bubuitură şi începi să tremuri,poate este un hoţ, nu poţi fii niciodată sigur. Îţi aduci aminte că în dulap ai o bâtă de baseball. O iei repede şi te îndrepţi spre camera părinţilor. Totul este în regulă, cobori la parter, în bucătărie este o linişte mormântală, când urci înapoi la etaj îţi aduci aminte că nu ai verificat baia. Te îndrepţi întra-colo, inima aproape că îţi sare din piept când vezi oglinda pe jos spartă în mii de bucăţele. Lumina începe să licărească din bec ieşind mii de scântei strălucitoare. Eşti gata să fugi, când vezi curgând un lichid roşu din cadă, eşti atât de curios încât uiţi de frică şi tragi perdeaua de la cadă. Aolo vezi că robinetul este deschis,iar din el curge acel lichid roşu,încerci să îl închizi, dar vezi că este blocat. Când să pleci din baie vezi o umbră la parter, în minte îţi apar mii de idei cu ce ar putea fii dar conştinţa îţi spune ,,E doar imaginaţia ta''. Sperând că aşa este,te duci spre camera ta, când uşa este aproape închisă vezi o siluetă în pragul scărilor.
Te sperii atât de tare şi închizi uşa în urma ta. Stai şi priveşti uşa, timp de câteva minute e linişte, poate prea linişte, dar..ca să vezi şi tu cineva apasă pe clanţă. Nu ştii ce poţi face într-un moment ca ăsta, nu ai fost ,,antrenat'' pentru aşa ceva.Concluzia ta este că dulapul ar fii o ascunzătoare de excepţie, aşa că te bagi acolo lăsând între uşi o mică crăpătură pentru a vedea ce se petrece în camera ta. Auzi paşi în cameră, te ciupeşti de câteva ori sperând că visezi. Toate obiectele din camera ta au început să zboare, apoi vezi o siluetă cu ochii strălucitor, se îndreaptă spre dulap, dar se râzgândeşte, speri că nu te-a văzut. Răsufli uşurat că ai scăpat, dar ce să vezi ochii lui apar în crăpătură, clipeşti de câteva ori, abţinându-te să nu ţipi cât te ţin plămâni, îţi muşti buzele câţ poţi de tare, până la sânge. Îţi freci ochii, dar entitatea nu mai este acolo, camera este pustie.
Când vrei să ieşi din dulap atunci vezi că cineva îţi ţine mâna la gură, îţi răsuceşti capul încercând să priveşti peste umăr, entitatea este acolo gata să îţi absoarbă sufletul, se hrăneşte cu frica şi cu toate coşmarurile tale. Ea este cel mai mare coşmar al tău! Te zvârcoleşti, dar nu ai nici o scăpare, te ţine prea strâns. Vrei să îţi cruţe viaţa, dar fără să îţi dai seama adormi. Te trezeşti dimineaţa, în patul tău, nu mai eşti panicat, speri că totul s-a terminat. Nu apuci să te ridici că o mână te apucă şi te trage sub pat, este coşmarul tău, el te va căra cu el până în IAD.Aştept păreri 😸
PS- e facuta de mine🙂
CITEȘTI
Povesti de groaza
HorrorFarmecul povestilor de groaza este atunci cand le citesti noaptea si dintr-o data simti cum cineva te priveste... :)) 03.08.2017- #9 in HORROR 05.08.2017- #6 in HORROR 12.08.2017- #3 in HORROR 22.08.2017- #2 in HORROR 27.08.2017- #1 in HORROR ^_^