Da, da, stiu...n-am mai postat de 2 zile😩.
Ă...n-am mai postat pentru ca nu gaseam povesti nici pe internet si nici nu aveam inspiratie. Am gasit ( logic, daca nu ai fi gasit nu ai fi facut acest capitol * taci din gura, subcobstientule!*). Ok, sper sa va placa.1. Criminalul din lift
Această legendă modernă spune povestea unui criminal care îşi aşteaptă victimile în lifturi. Sună cam aşa: Deicizi să iei liftul pentru a urca. Exact când uşile mai au puţin şi se închid, un bărbat va apărea şi va urca. Va aştepta ca tu să apeşi butonul pentru etajul pe care îl vrei, iar el va apăsa cu un etaj mai jos. Când liftul ajunge la etajul selectat de el, bărbatul va coborî. Când uşile se închid, el se va întoarce şi va arăta un cuţit. Va zâmbi sinistru şi va spune „Ne vedem la următorul etaj”. Va fugi pe scări pentru a ajunge la următorul etaj. Când uşile se deschid la următorul etaj, îl vei găsi stând acolo aşteptând.
2. Fantoma virgină
Poveşti despre fantome ale fetelor virgine sunt peste tot. În Coreea se numelşte Cho-nyo-Gwishin. Acestea s-ar găsi în clădiri abandonate, în special în spitale, şcoli, băi, cimitire, spaţii împădurite etc. De cele mai multe ori au părul lung, care le acoperă faţa şi sunt îmbrăcate în alb. Vei ştii că eşti în prezenţa uneia dacă simţi o schimbare rapidă de temperatură, schimbarea direcţiei vântului şi simţi fiori.
Una dintre poveşti spune despre un bărbat care a locuit în ultimul apartament dintr-o clădire. (În Coreea nu există lifuturi în clădirile vechi iar pentru a ajunge sus va trebui să mergi, ceea ce înseamnă că ultimul apartament este cel mai ieftin de închiriat, iar cele mai de jos cele mai scumpe.) Bărbatul s-a trezit într-o noapte din cauza unor bătăi în uşă. Acesta a întrebat cine este iar o voce a spus că ar trebui să închidă ochii şi să numere până la 100 şi să nu facă un sunet sau altfel va muri. A deschis uşa dar nu era nimeni acolo. Fiind un om superstiţios a închis ochii şi a început să numere în gând. A rămas nemişcat până la 49, când de curiozitate a deschis ochii. În faţa lui era o Cho-nyo-Gwishin holbându-se la el.
Eh...deci...ce ziceti? A meritat asteptarea?😉👍
CITEȘTI
Povesti de groaza
TerrorFarmecul povestilor de groaza este atunci cand le citesti noaptea si dintr-o data simti cum cineva te priveste... :)) 03.08.2017- #9 in HORROR 05.08.2017- #6 in HORROR 12.08.2017- #3 in HORROR 22.08.2017- #2 in HORROR 27.08.2017- #1 in HORROR ^_^