Femeia bruneta cu ochi albastrii

498 32 6
                                    

Am ajuns de la scoala si gasesc pe masa din camera de zi un bilet de la mama. Imi spune ca plecase pana la Bucuresti si ca se va intoarce ziua urmatoare. Fiind vineri m- am decis sa chem niste prietene sa doarma la mine in seara aceea. La un moment dat am inceput sa spunem povesti de groaza. Una dintre fete mai mare cu un an decat mine ne-a povestit cine locuia in casa aceasta inainte sa ma mut eu cu parintii mei. Spunea ca in 1991 locuia un barbat de varsta medie care avea probleme mentale. El s -a indragostit de o femeie foarte frumoasa cu parul brunet si ochii albastrii. Si ea la toate incercarile lui de a cere-o in casatorie, nestiind ca are probleme si ar putea fi in pericol a acceptat. Dupa cateva zile de la casatoria celor doi barbatul a ajuns beat acasa. Incepe sa isi bata fara mila sotia apoi ia un cutit si o ucide. El a lesinat. Cand s-a trezit si a dat seama ce a facut. A incercat sa ascunda trupul si urmele de sange. Cand ii priveste fata a vazut ca ochii ei erau deschisi si nu mai erau albastrii, erau negri. Noaptea ingroapa trupul femeii in gradina, nimeni nestiind  ce s -a intamplat. La miezul noptii devine destul de agitat incepand sa dea cu pumnii in pereti. Deodata se aude scartaitul usor al usii din fata care se deschidea. El se duce sa vada cine este dar nu vede pe nimeni. Jos vede cum un sir de sange venea din gradina pana in casa. El se sperie si se duce sa caute un cutit. Deodata se intoarce cu spatele si vede trupul lipsit de viata al sotiei sale care il ucide. Urmatoarea zi vecinii ingrijorati gasind usa din fata deschisa intra sa vada daca nu cumva s a intamplat ceva. Ei il gasesc pe barbat fara suflare si plin de sange impreuna cu trupul sotiei lui. Eu nu m -am speriat de aceasta poveste chiar daca imi spunea ca este adevarata. Se facuse tarziu si am adormit toate. Deodata auzim scartaitul usii din fata, am tresarit toate speriate. M am dus eu sa vad cine este crezand ca poate ar fi venit parintii mei acasa, dar nu era nimeni. Aprind toate becurile din hol si observ urme de sange pe podea. Am tipat foarte tare si prietenele mele au venit sa vada ce este si vazand si ele sangele de pe podea au inceput si ele sa tipe. Usa din fata se inchide brusc. Se aud din bucatarie urme de pasi apropiindu- se. Noi fugim discret la etaj si ne ascundem fiecare intr- un loc din dormitorul parintilor mei. Usa se deschide. Eu eram in sifonier cu una din prietene care mi a spus de acea poveste. Noi ne uitam cine intra in dormitor printr o crapatura de la sifonier. Vedem o femeie inalta bruneta si cu ochii negri. A vazut si prietena mea si in telefon a scris'' ti- am spus ca este adevarat''. Lacrimile incepura sa se formeze in ochii nostri. In spatele perdelei negre si lunga pana jos se ascundeau celelalte doua prietene. Una dintre cele doua incepuse sa planga iar fantoma se apropie de perdea si le gaseste. Ea le omoara pe cele doua. Apoi se apropia de sifonierul in care eram noi dar din fericire rasarise soarele, iar femeia disparuse. La fel si prietenele noastre. Dupa ceva timp au venit si parintii mei si cu lacrimi in ochi le povestim totul. Ei se decid sa vanda casa si sa ne mutam undeva departe de locul asta. Dupa o luna primesc un telefon,era prietena mea imi spunea ca celelalte prietene au fost gasite in lacul din apropierea satului. Zicea ca cea mai mica avea in mana o poza a unei femei brunete cu achii albastri.

Povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum