Povesti urbane.

1.8K 87 100
                                    

1.
Statuia îngerului

Această poveste este deja clasică și începe cu un cuplu, care decide că vrea să iasă o seară fără copii, așa că sună bona pentru a avea grijă de ei. Atunci când aceasta ajunge, copiii deja dorm, așa că decide să se uite la TV. Pentru că singurul TV din casă era în camera părinților, i-a sunat să le ceară permisiunea. Printre altele, a întrebat dacă poate acoperi statuia cu îngerul, pentru că o face să se simtă inconfortabil.

La auzul acestei rugăminți, tatăl i-a spus să scoată copiii din casă urgent și să sune la poliție, pentru că nu există nicio astfel de statuie în casă. Atunci când ofițerii au ajuns, bona și copiii erau morți, iar statuia dispăruse.

2.
Nu te uita pe gaura cheii

Această legendă implică un bărbat care se cazează la hotel pentru câteva nopți. După ce obține cheia camerei, femeia de la recepție îl avertizează că există o ușă fără număr în drumul spre camera sa. Așa cum era de așteptat, bărbatul nu are voie să intre în camera respectivă, iar tocmai această interdicție îi stârnește curiozitatea.

Bărbatul decide să se uite pe gaura cheii, pentru a vedea ce se află dincolo de ușă. Vede o cameră obișnuită de hotel și o femeie foarte palidă rezemată de perete. În ziua următoare, ca și cum nu ar fi fost suficient, se uită din nou. De data aceasta vede doar culoare roșie, și bănuiește că femeia a acoperit gaura cheii cu ceva, pentru a nu mai fi spionată.

Femeia de la recepție îi mărturisește că, în urmă cu mulți ani, un bărbat și-a ucis soția în camera respectivă, care acum este bântuită de fantoma sa. Se spunea că fantoma este foarte palidă, cu excepția ochilor foarte roșii.



Povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum