Ma jucam pe calculator. Totul era normal. Liniste in casa, sonorul dat la maximum, un joc normal al unui copil de 13 ani in timp ce parintii sunt plecati...pana in momentul cand s-a schimbat totul...imi este foarte greu sa va explic prin cuvinte,dar incercati sa va puneti in locul meu si sa traiti odata cu mine, poate ca asa o sa va fie mai usor sa va imaginati...deci, incep :
Ma jucam un joc pe internet cu un criminal care ne " vana ". Muzica de pe fundal acoperea linistea. Dar, dintr-o data, se blocheaza . Totul mi s-a parut in mintea mea atat de lent, cand realitatea era opusa. In spatele meu respira ceva si fara nici un motiv, m-am intors.O decizie buna, pentru ca un om cu o masca pe cap se pregatea sa ma omoare. Am luat-o la fuga cat am putut de repede. Nu m-a mai interesat ce las in urma sau unde ma voi duce.Stiam doar ca trebuia sa ies din aceasta situatie blestemata. Ce puteam sa fac ? Sa imi priveste sfarsitul ? Sigur ca nu as fi ales asta. Deci am coborat in graba scarile, cu riscul de a cadea si am mers catre usa. Nu ! A fost incuiata. Blocat la mijloc si asa de panicat incat mintea refuza sa mai gandeasca, am luat-o in primul loc pe care l-am vazut : usa de la pivnita, care era deschisa. Nici nu m-am uitat unde este criminalul, dar parea ca a disparut.Nu se mai auzea drujba. Asa ca am coborat micutele si uzatele scari. M-am ascuns dupa un pian vechi la care canta bunicu' si am asteptat. Stateam jos, pe cimentul umed plangand in hohote. Incercam sa nu fac prea mult zgomot, dar plansul nu se oprea. Am gasit un borcanel cu var si am scris cateva litere pe pian pentru mama si tata. Am apucat doar sa scriu "C R I M i N A " . Literele erau scrise urat si abia daca am reusit si eu sa-mi citesc propriul scris. Mai trebuia sa notez doar un simplu " L " pe care nu l-am mai facut. De ce ? Din greseala am apasat pe o clapa. Zgomotul puternic l-a ademenit si .... Gata !
《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《 SFARSIT !____________________________________
De ce primesc hate?!
Adica daca nu iti place cartea mea nu o mai citi. De acum nu voi mai raspunde la niciun mesaj de hate ( voi raspunde, doar ca, cu raport). A fost o greseala sa raspund unei persoane care mi-a facut hate si da....
Cam asta am avut de spus.
Nici nu va mai intreb daca v-a placut ( nu mai vreau hate)
CITEȘTI
Povesti de groaza
HorrorFarmecul povestilor de groaza este atunci cand le citesti noaptea si dintr-o data simti cum cineva te priveste... :)) 03.08.2017- #9 in HORROR 05.08.2017- #6 in HORROR 12.08.2017- #3 in HORROR 22.08.2017- #2 in HORROR 27.08.2017- #1 in HORROR ^_^