Jeffrey Woods avea 17 ani si era un adolescent normal,desigur,a fost pana cand intr-o zi cand mergea cu fratele sau, Liu, la scoala, dupa ce s-au mutat in alt oras, sau intalnit cu batausii cartierului.Liu a incercat sa-l apere pe Jeffrey, insa nu a reusit, asa ca Jeff a fost nevoit sa se apere singur, omorandu-l pe unul dintre ei.A doua zi politia le-a facut o vizita, iar Liu a recunoscut in locul lui iubindu-l foarte mult.Jeff a fost invitat la o petrecere, dar acolo era si seful grupului de batausi. Acesta l-a impins pe scari, dandu-i foc.Jeffrey a stat in spital 3 luni, si a iesit chiar in ziua in care l-au eliberat pe Liu.Jeff avea pielea alba ca laptele,parul negru ca taciunele,iar ochii sai nu mai erau albastri ca marea,ci gri,la fel ca praful. Ajuns acasa odata cu seara,Jeffrey s-a uitat in oglinda din baie,spunand "Nu e perfect...",dupa care acesta si-a taiat pleoapele, pentru a nu dormii niciodata, si gura pentru a nu zambii niciodata. Apoi a inceput sa rada psihodic, iar mama sa auzind rasul, s-a dus sa vada ce se intamplase.Vazandu-i fata macelarita a tipat ingrozita.Jeff a intrebat-o "Sunt frumos?",iar aceasta i-a raspuns "Da...". Auzind-o, Jeff a injunghiato spunand "Nu-mi plac mincinosii!". Atunci, Jeff si-a omorat fratele si tatal, recunoscand ca nu a vrut sa faca asta, dar instinctul l-a obligat.In ziua de azi, Jeff colinda lumea cautand victime, iar noul sau nume este Jeff the Killer.Se spune ca inainte sa ucida spune "Go to Sleep!". Jeff poate fi oriunde, chiar langa tine, daca nu ai noroc!
Hehe, am scris 5 capitole intr-o zi. Csf...n-ai csf. Dar vad ca va plac povestile mele si ma bucur foarte mult😘😃. Dar de la capitolul urmator voi incerca sa scriu si eu povesti.
Cam gata pe ziua de azi. Am scris mult😂. Dar vad eu...daca ma mai plictisesc mai postez. Daca nu...ne vedem maine !! Bye😉
CITEȘTI
Povesti de groaza
TerrorFarmecul povestilor de groaza este atunci cand le citesti noaptea si dintr-o data simti cum cineva te priveste... :)) 03.08.2017- #9 in HORROR 05.08.2017- #6 in HORROR 12.08.2017- #3 in HORROR 22.08.2017- #2 in HORROR 27.08.2017- #1 in HORROR ^_^