Coltul sangeros

927 49 8
                                    

Inca de cand eram mica imi placea sa-mi decorez camera, sa desenez...orice...Acum un an am avut o idee de care pana si acum sunt mandra. Am gasit mai multe poze cu mine, de cand eram mica si le-am lipit pe unul din peretii din camera mea cu scoch ( nu stiu cum se scrie). Totul bine si frumos pana acum...Dupa ce am terminat m-am culcat pentru ca era destul de tarziu. A doua zi dimineata, dupa ce m-am dat jos din pat, m-am dus sa vad daca nu mi-a cazut vreo poza sau ceva de genu. Am observat ceva straniu...In fiecare poza eu sau persoana care era in poza cu mine avea ochii rosii si un zambet diavolesc. M-am speriat, am crezut ca am halucinatii. M-am frecat tare la ochi ca sa ma trezesc, dar tot la fel vedeam imaginile. Am chemat-o pe mama mea si am intrebat-o daca vede ceva ciudat la pozele mele. Ea a zis ca nu... Bine in acel moment chiar eram speriata. M-am dus in bucatarie ca sa mananc, dar nu imi disparea acea imagine din minte, acel zambet...Trecusera zile, nopti intregi in care tremuram de frica...Mama m-a dus la un doctor. Nimic, aveam cosmaruri. Intr-o seara am visat ca una din pozele acelea ( adica o poza cu un caine pe care l-am avut) a prins viata si a sarit pe mine ca sa ma muste de fata. M-am trezit brusc, transpirata. Dar, dintr-o data, aud maraind ceva...

Bun...cum vi s-a.parut acest capitol?
Voiam sa va rog ceva. Daca aveti vreo idee de poveste lasati-mi in comentarii, iar eu va voi eticheta ca sa va anunt ca v-am pus povestea. Va cer acest lucru pentru ca nu prea mai am idei de povesti. De aceea postez mai rar. Ok, pe data viitoare.

Povesti de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum