Da, a venit si acest capitol. Daca va aduceti aminte atunci cand am sarbatorit #2 in HORROR v-am rugat sa-mi lasati idei de capitole. Ati ales Iluminate. Sper sa va placa🙂. Mai vorbim la sfarsitul capitolului😂. Sa incepem:
Ceea ce am să vă spun vă va schimba modul în care vă gândiți la viață. Va schimba modul în care vedeți viitorul. Ceea ce îți voi spune este 100% adevărat și documentat. Deci, dacă nu mă credeți, faceți cercetările.
În anii 1980, un joc de cărți a fost lansat publicului. Numele a fost "The Illuminati Card Game". Acest joc special nu este îngrozitor din cauza numelui său. Este îngrozitor din cauza conținutului său.
Dacă ți-aș spune că acest "joc" a prezis aproape toate lucrurile care s-au întâmplat în ultimii ani. Sună foarte nerealist, nu? Vreau să spun, cum se poate face un joc de cărți, din toate lucrurile, în lume? Din păcate, ești rău mort.
În ziua de 11 septembrie 2001 a avut loc o tragedie națională. Turnurile gemene au fost lovite de un avion. A fost cunoscut ca fiind cel mai grav atac terorist care sa întâmplat în Statele Unite. Acum vreau să-mi spui cum arată acest joc cu exactitate pe una din cărți. Numele cardului este chiar numit " Terrorist Nuke". Nu este suficient pentru a vă convinge încă?
Recent, în Orlando Florida, a fost filmat un club de noapte homosexual numit Pulse. După ce au avut loc aceste împușcături, activiștii homosexuali s-au afundat. Legile despre arme au fost discutate intens în birouri. Și, curând, vor fi puse legi în așa fel încât vor interzice armele pentru public. Acum explicați-mi cum jocul are două cărți care detaliază exact acest lucru? Un card arată o mână într-o piscină de sânge care are o armă. Cardul citește "Noua ordine mondială: controlul armei". Se arată, de asemenea, că două mâini îndepărtează o armă din mână. Arma a fost, evident, folosită în imagine.
CITEȘTI
Povesti de groaza
HorrorFarmecul povestilor de groaza este atunci cand le citesti noaptea si dintr-o data simti cum cineva te priveste... :)) 03.08.2017- #9 in HORROR 05.08.2017- #6 in HORROR 12.08.2017- #3 in HORROR 22.08.2017- #2 in HORROR 27.08.2017- #1 in HORROR ^_^