Történetek, sebek a multamból

810 37 0
                                    

-Ez egy érdekes történet. Igazság szerint minden azzal kezdődött, hogy...

-Anyukám születésemkor meghalt. Apám nevelt fel egésszen 6éves koromig, azt lelépett egy másik nővel. Ezért sokat sírtam mert azt hittem, hogy már el is felejtette anyát. Mikor elment engem be adott egy árvaházba. Ott mindig egyedül voltam, csak én és egy maci amit még anyu hagyott rám gyermekkorából. Fél év elteltével érdeklődni kezdett felőlem egy házaspár. Nem voltak gazdagok se szegények se, ők csak egy saját gyereket akartak. Mikor elvittek az árvaházból nagyon örültem. Boldog voltam. ☺
A pót anyukámat Elizabethnek hívták apukámat pedig Scottnak. Nagyon szerették egymást és persze engem is, meg engedték, sőt kérték, hogy anyának és apának szolítsam őket.
Mindig eljártunk kirándulni, persze ha nem dolgoztak, akkor minden percüket rám szánták.
8 éves koromig voltam velük. Két csodálatos év volt számomra és számukra is.
A 8-dik születésnapomon elmentünk kirándulni, egy csodaszép vízeséshez vittek. Egyszerüen csodálatos volt. Az egész napot ott töltöttük. Este indultunk haza. Anya hátra fordult hozzám és meg kérdezte, hogy nem vagyok-e magányos.? Azt mondtam nem, de apa tudta, hogy ez nem igaz. Egy pillanatra apa is hátra fordult hozzám és rám mosolyogtak mind a ketten. Egy nagy sárga fényt láttam a szélvédőn beszűrődni, fel kiáltottam, hogy "apaaaaa". Majd egy hatalmas csattanás és minden elhalgatott.
A kórházban keltem fel, mindenhol gépek körülöttem. Bejött egy orvos hozzám és meg kérdezte, hogy emlékszek-e valamire.?
Csak néztem magam elé.
-"Hol vannak a szüleim?"-ennyi jött ki a számon.
-"Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de... Ők meghaltak."
Mikor ezt meg hallottam keserves sírásban törtem ki. Elvesztettem anyukámat, nem is ismertem, csak egy pár képem maradt róla, apám elhagyott, és most a szüleim is meg haltak és itt hagytak. Imádtam őket. 😭😢

Kicsordultak a könnyeim, Logan letörölte az ujjaival a pár kóbor könycseppet az arcomról.
-Sajnálom, a szüleidet.
Én csak szipogtam egyet majd rá néztem és felültem az ágyon.
-Fojtatsd.-mondta Logan mire folytattam a történetemet.

Mikor ki kerültem a kórházból, vissza vittek az árvaházba. Már semmi kedvem nem volt semmihez. Általában már csak ültem az ágyamon. Szerencsére az ablaknál volt és más nem is kellett nekem, csak annyi, hogy valamivel elfoglaljam magam, nem akartam játszani a többi gyerekkel. Többet nem mosolyogtam, nem beszélgettem. Mégis érdeklődött felölem egy újabb házaspár, de ök már gazdagok voltak. Láttam rajtuk azt az eröltetett mosolyt. Mikor "haza" értünk a nő rögtön megállított és kiabálva azt mondta, hogy "mostantól Mr. És Mrs.-nek fogsz hívni minket. Értetted?" Megijedtem. Ez a ház rosszabb volt mint az árvaház. Csak egy szolga voltam. Egyik este a vacsora után Mr oda hívott magához. Kérte mármimt parancsolta, hogy takarítsam el utánnuk a tányérokat és a maradék étel az enyém lehet.
Össze szedtem a tányérokat de hirtelen begörcsölt a kezem és elejtettem tányérokat és darabokra törtek. Mr. és Mrs. mérgesen jöttek oda hoázzám. Nagyon mérgesek voltak. Mr. elkezdte kicsatolni az övet a derekán. Felemelte majd a csat részével töször is a hátamra csapott. Ordítottam a fájdalomtól.

Felhúztam a pólom és meg mutattam Logannek a hátam, mire ő elszörnyedve nézte a hegeket a hátamon.
-Ez...ez...ez szörnyű.
-Az. De őt ez nem érdekelte.
-szeretnéd folytatni vagy inkább hagyjuk? Nem szeretném felszakítani a sebeket. 😞
-Ne aggódj jól vagyok.
-Hát oké. Akkor hallgatom.
-Okés, akkor folytatom.

Miután ez megtörtént az orvos ellátta a hátamon lévő sebeket, majd még pirkadat előtt összeszedtem a holmimat és kiosontam a házból.
Ez után a korházba mentem ahol hivták a rendőröket, el mondtam mindent majd Mr-t és Mrs-t letartóztatták.

Ezek után vissza kerültem az árvaházba, és akárhányszor vittek el más családok mindig megszöktem.

lucifer 👿Where stories live. Discover now