A pokolban 5: igazság

632 22 0
                                    

Lucifer leült az asztalhoz majd barátjárá nézett.

- Rei necsak állj ott. Gyere csatlakozz a vacsorához.

- Köszönöm, elfogadom.

Rei leült Luciferrel szemben, majd mikor meghozták a vacsorát jóétvágyat kívántak egymásnak és hozzá kezdtek a vacsorának.

- Nagyuram...

- Igen?

- Mit szeretnél most csinálni az ikrekkel?

- Hát nem egyértelmű?

- Nem igazán.

- A múltkor ott voltál mikor Leon megkapta tőlem az élet lehelletét?

- Igen, ott voltam.

- Attól nemsokára rendbe kell hogy jöjjön, teljesen. Vagyis nem csak a mostani kis betegségéből javul fel hanem az egész teste az immunrendszere, mindene olyan lesz mint lennie kellene!

- Értem. De azt még mindig nem, hogy mi a terved velük?!

- Könnyű! Annyi lesz a dolguk, hogy menjenek fel az emberek közzé és barátkozzanak össze Lucyval és a barátaikkal. Persze én is ott leszek, de ők úgy tesznek majd mintha nem ismernénk egymást.

- Szóval akkor ők is, úgymond vigyázni fognak rá. Igaz?

- Úgy van. Egyszerű. Nem akarok még egy "balesetet"!

- Megértelek.

- Elkísérnél az ikrekhez hamár így szóbajöttek?

- Örömmel! 😊

Felálltak az asztaltól majd elindultak Maxhoz és Leonhoz. Mikor elérték a szobát Rei bekopogott majd ajtót nyitott és előre engedte Lucifert.

- Nagyuram! - áltak fel mind a ketten és hajoltak meg a pokol ura előtt.

- Nyugalom. Látom, hogy még nem vagy teljesen jól, Leon.

- Még egy kicsit szédülök, de egyre jobban vagyok. Hála önnek! ☺

- Ennek örülök. De nyugodtan vissza ülhettek az ágyra!

- Köszönjük. És... - kezdte Leon.

- Megtudhatjuk, hogy miért jött el hozzánk? - fejezte be Max.

- Gondoltam meglátogatlak titeket. És gondoltam lehet tudni szeretnétek mi lett Roseval?!

A két fiú összenézett majd vissza Luciferre és egy aprót bólintottak egyszerre.

- Mivel nem olyan válaszokat adott nekem mint amiket vártam, így 150 korbács ütés lett az ítélet.

- 150? - kérdezték egyszerre.

- Igen. Most még ha jól tudom az orvos ellátja a hátát és pihenni fog utánna. Na de persze utánna fogom eldönteni, hogy mennyi ideig marad még a cellájában.

 Na de persze utánna fogom eldönteni, hogy mennyi ideig marad még a cellájában

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
lucifer 👿Where stories live. Discover now