A tegnapi nap folyamán elég jól bevásároltam. Vettem pár új fehérneműt kis egyberuhákat. Logannel is jó sokat beszélgettem.
Kedves srác. Majd hogy nem mindent tud rólam, míg én csak a nevét ami nem is az igazi. Na meg persze, hogy ő az én őrangyalom.Nem rég keltem fel. Még mindig az ágyamban vagyok és jár az agyam.
-Min gondolkozol?-kérdezi Logan, majd mellém fekszik az ágyamban.
-A tegnapi napon.-felelek mosolyogva.
-És pontosan melyik részén?
-Azon a részen amikor megjelentél mellettem.
Logan csak pislog mellettem, egyre vörösödő arcal persze.
-Vannak haverjaim, de ők nem mindig érnek rá. Így... tök jó, hogy van valaki akivel tudok beszélgetni kicsit. Vagy akár egész nap.
-Örülök, hogy így érzel.
-köszönöm!-mosolygok rá.
-Szi...szívesen.-ismét elvörösödött.
-Na én megyek és le zuhanyozok.
-Rendben.Felálok az ágyról és a fürdő felé veszem az irányt. Mikor be érek el kezdek levetközni, majd beállok a zuhany alá. Körübelül fél órát állhattam ott. Elzártam a vizet és kijöttem a zuhanyfülkéből. Magam köré tekerem a törölközőmet, és a ruhámat kezdtem el keresni.
-Hol van a ruhám? Ne mááár. Kint hagytam.
-Mi az Lucy, baj van?
-Csak...
-Csak mi?
-Nem hoztam be a pizsimet.-mondtam kissé el szégyellve magam.
-Jaa... vigyem be neked?
-NEEEEM!-lenyomódott a kilincs és már bent is volt.
-Ááááááááááh. Fordulj el, menj ki!!
-De hát van rajtad törölköző. És amugy meg a te hibád, hogy nem csuktad be az ajtót.-pimaszul rám vigyorgott.
-Csak add ide és menj ki.-néztem rá dühösen.
-Jo jo oké. Nyugi nem akartam csinálni semmit, csak gondoltam aranyos leszek és be hozom neked a ruhádat.-pezverzen rám kacsintott. 😉
-Köszönöm! De most már tényleg menj ki.-mondom, már nyugodtan.
-Rendben. De igyekezz mert én is szeretnék zuhanyozni.-ezzel becsapja maga mögött az ajtót.Kis idő elteltével már kint is vagyok, Logan el ment zuhanyozni, nem is tudtam, hogy neki is kell.
Mikor ki jön a fürdőből leveti magát hozzám az ágyba.
A néma csendet én szakitom meg.:
-Mikor mondasz el bármit is?
-Ha 18 leszel.
-Miért?
-Mert akkor válsz felnőtté, akkor erősebb vagy.
-Értem. Ha 18 leszek.-mondom suttogva.
-Mi?
-Ja semmi semmi. Akkor, még egy év addig.
-Aha.
-De ugye tudod, hogy nem fogom meg tartani a szülinapomat?!
-Miért is nem?-érdeklődve felém fordul.
-Mert nem szeretem.
-De miért nem?
-Mert akkor vesztettem el mindent. Anyukámat például.-végig folyik egy könycsepp az arcomon.😞😢
-Éertem. Sajnálom.-odabújik hozzám és megölel.
-Semmi baj.-mosolygok majd megtörlöm a szemem.
-Egyébként...
-Mhh?
-Hogy hogy egyedül élsz? Még csak 17 vagy. Ez hogy lehet?-kérdezi döbbenten.
El mosolyodom.
-Ez egy érdekes történet. Igazság szerint minden azzal kezdődött, hogy...__________________________________
Köszi, hogy elolvastad.☺
Nem sokára jön a folytatás és egyben a következő rész. 😉☺
YOU ARE READING
lucifer 👿
FantasyEz a történet egy lányrol szol aki látja az örangyalokat. A sajátját viszont csak 17 éves korában kezdi el látni, de az ö angyala másabb mint a többieké. Az ö örangyala nem más mint a bukott angyal: Lucifer! FIGYELEM! A történat tartalmazhat trágár...