Buli és egyebek

636 21 4
                                    

FIGYELEM!! Ez a rész 18-as részeket tartalmaz!

Reggel felkeltem az ébresztőmre, majd nagy nehezen kimásztam az ágyból és odasétáltam az ablakhoz, hogy felhúzzam a redőnyömet.

Mikor felhúztam és a nap fénye a szemembe sütött összeráncoltam a szemem és a homlokom. Majd mikor megszokom a fényt ránézek házikedvencemre Demonra eszembe jut, hogy el kellene vinni sétálni.

- Jó reggelt Demon. - mosolyogtam rá.

- Wau wau. 🐶

- Szeretnél menni sétálni?

- Wao. - boldogan csóválta a farkát.

- Ezt egy igennek veszem. Menjünk előtte enni valamit.

Lementünk a konyhába majd elővettem Démon kutyakajáját és a kistálkájába öntöttem belőle egy keveset, majd csináltam magamnak egy sonkás paradicsomos szendvicset és egy kávét. Reggeli után elmentem fogatmosni és felöltözni. Mai outfittemnek egy fehér pólót, fehér farmert egy fekete bakkancsot, fekete bőrddzsekit választottam. Kiegészítőknek pedig egy fekete karórát és egy oldaltáskát választottam.

Démonon már rajta van a nyakörv már csak rá kell csatolnom a fekete pórázt és indulhatunk is

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Démonon már rajta van a nyakörv már csak rá kell csatolnom a fekete pórázt és indulhatunk is.

Kimentünk az ajtón majd egyenesen a park felé vettem az irányt abban a reményben, hogy találkozom kedves barátaimmal. Séta közben több osztálytársammal is találkozok akik mosolyogva szaladnak hozzám, hogy megsimogassák kis házikedvencemet, Demont. Nem is kell mondanom, nagyon élvezi, hogy ennyire szeretik őt, de egy valamit nagyon furcsálok, még pedig azt, hogy oké elviseli és élvezi azt, hogy simogatják, de nem csóválja a farkincáját és néha néha felmorog. Mintha nem tetszene neki, hogy körülöttem vannak, na és persze el sem megy előlem, ha arrébb állok akkor feláll és beül a lábam elé vagy épp a lábamra ül. Nagyon fura.

Mikor a parkhoz érünk meglátom legkedvesebb barátaimat. Oda is rohanok hozzájuk Demonnal együtt. Lilly hamarabb üdvözli Demont mint engem a gyerekkori barátját. Na de mindegy, nem csoda, nagyon aranyos kutyus és ők az egyetlen emberek akiket eltud viselni körülöttem.😊

- Mond csak Lucy...

- Igen?

- Nem lenne kedved megint nálam bulizni? - kérdezte Peti aranyos mosollyal az arcán.

- Szivesen megyek - rámosolyogtam ő pedig vissza rám.

- Ennek örülök. Akkor viszont mennünk kellene bevásárolni piát és valami nasit is.

- Okés. Akkor menjünk. - mondta Lilly és David egyszerre.

Elmentünk egy közeli pia boltba ahol nem kevés italt vettünk. Legalább 2 tálca sör, 4 üveg vodkát, és még házipálinkát is vettünk 3 üveggel. Esküszöm olyan mintha ezek arra készülnének, hogy annyira leisszák magukat, hogy másnap reggel is szédülni fognak.

lucifer 👿Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang