Nem értem...

574 20 10
                                    

- Akkor megyek is és engedek vizet. Jó?

- Rendben.

- Mindjárt jövök. - adott egy csókot majd be ment a szoba végében lévő ajtó mögé.


Hallottam ahogy a víz elkezdett csobogni majd el is halkult egy idő után. Peti kijött a fürdőből és azt mondta, hogy menjek vele és fürödjünk együtt.

- Rendben. - mikor fel akartam álni hirtelen hatalmas fájdalom hasított belém és leeste a földre. Peti ílyedten szaladt oda hozzám.

- Minden renden van? - kérdezte ílyedten.

- Persze, minden oké. Csak... csak nagyon fáj.

- Ja igaz is, még ilyenkor fáj egy kicsit de nyugi reggelre el fog mulni. Addig is gyere segítek. - modta majd felkapott ölébe és úgy vitt be a fürdőbe és tett bele a kádba.

- Köszi, hogy behoztál.

- Ugyan már, ez csak természetes. - mosolyodott el majd beült mögém a kádba.

- Mossam meg a hátad? - kérdezte tőlem.

- Haszeretnéd akkor igen. - éreztem, hogy egyre jobban vörösödik el a fejem.

- Akkor okés. Utánna te is meg mosod nekem? - kérdezte huncot vigyorral az arcán.

- Persze.

Levett egy fürdőrózsát a falról, csöpögtetett rá egy kevés tusfürdőd majd elkezdte mosni a hátamat. Mire észre vettem már nem a hátamat hanem a hasamat kezdte el mosni, majd szép lassan tért át melleimre. Számat egy kisseb nyögés hagyta el majd ő csak nevetett egyett és egyre lejebb tévedt keze.

- Itt is meg kell mosni! - jelentette ki majd hozzá ért nemiszevemhez melyre ismét felnyögtem kissé hangosabban.

- Petiii...😵

- Mi az?

- Elég tiszta már, hagyd abba.😰

- Ohh... jó rendben. - abahagyta majd lemosta felső testemről a habot majd kezembe adta a fürdőrózsát és megfordult.

Elekezdtem mosni hátát majd úgy gondoltam hogy ha neki szabad akkor nekem is. Ezzel a gondolattam a kezem előre vándorolt a fürdőrózsával együtt. Hátra nézett és egy pimasz mosolyt engedett rám én viszont folytattam amit elkezdtem. Szépen lassan elértem kezemmel a nemiszervét majd rá simítottam mire ő egy igencsak nagy nyögéssel jutalmazta muzdulataimat.

-Kész is vagy. - mondtam majd elvettem a kezemet, gyorsan lemostam a testéről a habot és gyorsan kiszáltam a háta mörül majd elkezdtem törölközni.

- Köszönöm. Bár... sajnálom, hogy már is vége.

- Ez van. - válaszoltam neki felemelt fejjel majd felé fordultam.

- Miaz mit nézel? - kérdezte értetlenül.

- Nem tán ennyire tetszett? - perverzen elvigyorotam magam. Oda kapta fejét mire csak oldara húzta a szályát.

- Látod? Ez a te műved. - mutatott rá.😅

- Na igen. Ügyes vagyok. 😁- sarkon fordultam majd kimentem a fürdőből és bementem a a szobába majd bevetődtem az ágyba.

- Köcsög vagy. - duzzogott magában, majd jött is utánnam.😣

- Én szerintem alszok, nagyon elfáradtam.

- Okés, aludj csak. Én is alszok.

- OKés.

- Nem akarsz idébb jönni hozzám.

lucifer 👿Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang