00:00

299 13 48
                                    

Bilinmeyen Numara: Pizzanı nasıl olur da bu kadar uzun sürede yersin? (11:25)

Bilinmeyen Numara: Teklifimi red etiğini söylemek bu kadar zor olamamalı. (12:53)

Bella: Red etmedim seni şapşal sadece bu seferde jelibon yiyordum. Sanırım regl yüzünden 5 katı bir Bella olup 225 kilom ile başbaşa bir hayat süreceğim (12:55)

Bilinmeyen Numara: Obur olmanı sevdim. Ne dersin belki bir gün buluşursak tüm gün jelibon yiyebiliriz. (12:55)

Bella: İlk olarak cümlelerin sonuna nokta koymayı kes bu samimiyetsizce. Ve jelibonları yerken önümüzden geçen sevgililere fırlatırsak neden olmasın? (12:55)

Bilinmeyen Numara: Nokta koymamı istemiyorsun ve sen koyuyorsun lksskgokj. Bu dediğin eğlenceli olabilir.  (12:56)

Bella: Aman Tanrım! Sonunda random atmayı bilen biriyle mesajlaşıyorum! (12:56)

Bilinmeyen Numara: Tanrım seninle çok eğleneceğim. (12:57)

Bella: Virgül koymadığın için sanırım cehennemi boylayacaksın khofkhlk (12:58)

Bilinmeyen Numara: İşte noktalama işareterinin önemi be (12:58)

Bilinmeyen Numara: Beni ne diye kaydettin Bella? (12:59)

Bella: Siktir adımı nerden biliyorsun?! Marc eğer yine benimle troll geçiyorsan o güzel elini kıçına sokar, sürahi gibi tüm gün üniversite bahçesinde dolaştırırım seni! (01:00)

Bilinmeyen Numara: Hey sakin ol. Kimden bahsettiğini bilmiyorum ayrıca adını sen söyledin. Dedin ki, 'Sanırım regl yüzünden 5 katı bir Bella olup 250 kilom ile başbaşa bir hayat süreceğim' (01:00)

Bella: Ah! Bekle kafamı kuma gömüp bunu unutmayı bekleyeceğim. (01:01)

Bilinmeyen Numara: lfklhlrkhlfk İşin bitince bana yaz. (01:01)

Bella: Sana adını sormam gerekiyor kaydetmem için ama bunu yapmayacağım. Bana ne zaman istersen o zaman adını söyle. Seni bunaltmak yerine karşılık beklemeyen bir arkadaş olacağım. İhtiyacın olan şey buydu değil mi? Ve seni o zamana kadar Jelibon diye kaydedeceğim. (01:09)

Bella: İyi geceler benim elmalı Jelibon'um! (01:10)

🌌🌌🌌🌌🌌

Evet. Diğer Ateş Kapanı isimli hikayemde düşüş yaşamam hevesimi kaçırdı. İblis adlı hikayemi sanırım okunma sayısı artana kadar bekleyeceğim. Her iki kitabımı da bekletirken hep içimde heves olarak kalan hikayeye başalamak istedim.

Vote isterseniz, hoşunuza giderse emeğimin karşılığını görmem için verirseniz sevinirim. Ama lütfen yorumlarınızı esirgemeyin. Hepsi benim için önemli. Oturup küçüklük anınızı dahi anlatsanız okurum. Küfür kullanmadan eliştirirseniz sevinirim ama onun dışında istediğiniz gibi tabii ki yorum yapabilirsiniz. Sizi seveceğime inanıyorum.

Ve diğer bölümü sanırım birazdan yayımlayacağım.

Jelibon | Justin Bieber TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin