BELLA'NIN SÖYLEDİĞİ ŞARKI CASTİNİN KONFİDINT ŞARKISI KFFCORKGO
Bella: Şimdi duramıyor, şimdi duramıyor (08:08)
Bella: Daha sonra kız seksi ve romantik bir şekilde dans etmeye başladı (08:08)
Bella: Edepsiz ama zevkli bir kız, saten çarşaflarımın üstünde ruj izi var (08:09)
Bella: Senin uyruğun neresi? Sende daha fazlası var mı diye merak ediyorum (08:10)
Bella: Benim dikkatimi çekti, o kendine güveniyor (08:11)
Jelibon: Cidden bana sabahın köründe mesaj atıyor ve günaydın demek yerine Justin Bieber'ın sokuk bir şarkısından gönderme mi yapıyorsun Bells (08:13)
Bella: Hey ben bir Belieber'ım! Ve evet tepkini merak ettim. Bana ne halt ediyorsun? demen gerekirdi. (08:13)
Jelibon: Klişe olmak çok sıkıcı güzelim. (08:14)
Jelibon: Güzelim demem de sakınca yok değil mi güzelim? (08:14)
Bells: dgkmkfhl Bunu sorarken aynı şeyi söylüyorsun. (08:15)
Jelibon: Neden bu saatte uyandın? (08:15)
Bells: Hımm bir düşüneyim. Çünkü okula gitmesi gereken 22 yaşındaki genç bir kızım? (08:16)
Jelibon: Fark ettim de birbirimiz hakkında hiçbir şey bilmiyoruz. (08:17)
Bells: Bak napalım, ben şimdilik sana bir fotoğrafımı atayım. Zaten öğleden sonraki derslerim çok sıkıcı o sırada birbirimize soru-cevap yaparız. Merak etme seni ifşa edecek sorular sormam. İstediğin soruya cevap vermeyebilirsin. (08:19)
Jelibon: Ah, pekala. (08:19)
Bells:
Bells: Öğleden sonra görüşürüz elmalı jelibonum! (08:25)
🌌🌌🌌🌌🌌
Pezevenkustin taş gibi kız kaçırma
He aynen kendine küfredince sen olduğunu anlamadık
Amk klişesi seni
Bu arada Bella hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelibon | Justin Bieber TAMAMLANDI
Short StoryBilinmeyen Numara: Hey selam! Kim olduğumu sorgulamadan sadece bana gerçek bir dostluğun nasıl olduğunu hissettirir misin? 🌌13 Ağustos pazartesi 2017🌌