🌌Girlfriend🌌

192 13 27
                                    

Şimdiye kadarki en uzun bölümümdü. Kesinlikle kimseye nefret beslemeden yazılmış bir bölüm. Sadece hikaye gereği bu şekildeydi. Hiçbir ünlüye kin beslemiyorum. Sizi seviyorum.

İyi okumalar

Hayırlı okumalar

Mutlu okumalar

Okumanız mübarek olsun

Gidiyom ben

Hadi by

Öptüm

Ve gittim

Valla  bak gittim

Justin'in anlatımından;

Sinema salonun en arkasındaki yerlerimize yerleştikten sonra Bella çantasını açtı. Ne yaptığını anlamaya çalışarak eğildim ama buna gerek kalmadan o bana döndü. Elinde ona gönderdiğim jelibonlarla birlikte.

"Güzelim bu kadar jelibonlarla ne yapmayı düşünüyorsun?" Konuşmadan önce yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirdi.

"İlk konuşmaya başladığımız zamanlarda verdiğin bütün sözleri hatırlıyor musun?" Onaylar bir mırıltı çıkardım. Anlamıştım. Bu jelibonları yemek yerine önümüzdeki sevgililere atacaktık. Elimi jelibon paketine daldırıp bir avuç jelibon aldım.

"Yakalanırsak salondan atılmamızı ünlü kimliğim bile engelleyemez biliyorsun değil mi güzelim?" Yaramaz bir çocuk gibi güldükten son elimdeki jelibonlardan birkaçını küçük avucuna doldurdu ve en öndeki öpüşen çiftlere fırlattı.

Bunu yaparken o kadar sevimli bir suratı vardı ki o an öpmemek için zor durdum. Jelibonu attığı çift nerden geldiğini anlamak için etraflarına bakındıkları sırada Bella'yı sıkıca kavrayıp koltukların aşağısına çektim kendimle beraber. İkimizde sesli bir kahkaha patlatırken yakalanmamak için birbirimizin ağzını kapattık.

Filmin geri kalanında habire bunu yaparak deli gibi eğlendik ta ki Selena yanımıza gelene kadar. Endişeyle kafamı aksi yöne çevirdim ama çok geçti yanımıza yaklaşıyordu bile.

Bella'yı görünce yüzündeki özgüvenli sırıtış bir anlığına da olsa şaşkınlığa bıraktı. Bella onu fark edince kollarımın arasından ayrılıp oturduğu yerde dik bir konum aldı. Bella'ya fazla alışmıştım ona o kadar fazla değer veriyordum ki Selena yüzünden yanımdan kalkıp gitme ihtimali bile beni boğacak gibi oluyordu.

"Selam Justin bu da yeni sevgilin Bella olmalı. Magazinlerde gördüğümde sadece dikkat çekmeyi amaçlanan bir haber olduğunu sanmıştım demek gerçekmiş. Peki bu yanında kaç gün kalacak?" Sinirle ağzımı araladığım sırada Bella benden önce davrandı.

"Öncelikle selam Selena. Söylediklerin o kadar anlamsız ki gerçekten ilham aldığım bir kadının bunları söylemesi beni hayal kırıklığına uğrattı. Justin belki senden sonra kısa süreli ilişkiler kurmuş olabilir ama bunun seni unutamadığı için düşünmen tamamen saçmalık. Anlaşamamaları gibi bir ihtimal aklına gelmedi mi? Justin ile bir geçmişiniz var sonu nasıl bitmiş olursa olsun birlikte çok güzel anlar geçirdiniz. Neden sırf bu güzel günlerin hatrına onun için mutlu olmak yerine değer verdiği birini küçümseme çabasındasın?"

Bella beni hayal kırıklığına uğratmamıştı. Tam da beklediğim gibi olgunca bir cevap vermişti. İçinde her ne kadar daha kaba cevap olduğunu bilsemde çizgisini korumuş, ve özsaygısını kaybetmemişti. Ona her saniye daha fazla aşık oluyordum. Ben Bella'ya odaklanmışken Selena birkaç şeyler söylemişti ama ona o kadar dalmıştım ki ne dediğini bile anlamadım.

"Juss her ne kadar kaba davranmış olmamak için kendimi zorlasam da biraz daha burda kalırsak elimde ki şu jelibonları kafalarına fırlatacağım." İşte kıskanç sevgilim geri dönmüştü. Gülüp onu biraz daha kendime çektim.

"Tamam o zaman toparlanda kalkalım." Onaylar bir mırıltı çıkardıktan kısa bir süre sonra salondan çıktık. Her ne kadar bulunduğumuz ortam magazincilere izin vermiyor olsa da gizliden fotoğrafımızı çeken insanlar vardı. Elimizdeki eşyaları korumalara bırakıp Bella söylenirken kendimle süreklidim onu.

Sürüklerken Bella telefonunu tutamamış ve yere düşürmüştü. Elimi bırakıp yere eğildi telefonu aldı.Kırıldığını görünce sessiz bir küfür savurdu sonra seslice söylendi.

"Yemin ederim şu telefonum Stiles'ın beyzbol sopasından daha fazla kırılıyor." Benzetmesine seslice gülüp kendime sürüklemeye devam ettim. Sonunda devasa bir dönme dolabın önünde durunca seslice yutkundu.

"Justin sakın şu şeye bineceğimizi söyleme."

"Olur söylemem." Diyip zorla dönme dolaba bindirdim. Dehşet bir şekilde yükseklik korkusu vardı ve bunu yenmesi gerekiyordu. Benim mükkemmel terapimle. En tepede durduğumuzda önce bana küfrediyor daha sonra aşağıya bakıp bayılma numarası yapıyordu. Dayanamayıp onu öptüğümde konuştu.

"Oha ben burdan düştümde cennete mi geldim."

"Hadi ama Bells o kadar da kötü değil. Hey şarkı söylemeye ne dersin bu belki seni rahatlatır."

"Seni öldüreceğim Juss." Son kez aşağı bakıp yüksek sesle benim şarkımı söylemeye başladı.

"You know you love me,I know you care
Just shout whenever, And I'll be there
You want my love, You want my heart
And we will never ever ever be apart

Are we an item? Girl quit playing
Were just friends, What are you saying
Said theres another, Look right in my eyes

My first love broke my heart for the first time,
And I was like
Baby, baby, baby ohhh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine mine

Baby, baby, baby ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
I thought youd always be mine,mine"

Kahkalarla onu izlerken o beni umursamayıp gözleri kapalı bir şekilde gülerek 8 milyon disslike almış şarkımı söylüyordu.

O kadar tuhaf bir etkisi vardı ki yanındayken mutlu ve güvende hissediyordum. Sanki bana gelen nefretlere karşı bir kalkan gibiydi. Üzerime titriyordu en ufak nefret mesajında bana destek olmaya çalışıyordu. İncinmemden korkuyordu.

Bu beni iyi hissettirse de onun benim yüzümden aldığı nefret mesajları kötü tepkileri unutmama yetmiyordu. Benim yüzümden çok fazla nefret mesajları alıyordu hatta bazı 'hayranlarım' fazla abartıp evini bike taşlamışlardı. Yine bu konuyu düşündüğümü anlayınca şarkı söylemeyi kesip elimi tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu.

"Ben bunları göze alarak hayatımı senle birleştirdim Drew. Aldığım hiçbir nefret mesajı beni üzemez. Bunlara hazırlıklıydım. Sensiz olup mutlu olmaktansa ki bunu hiç sanmıyorum. Seninle birlikte nefret edilmeye razıyım. Benim mutlu olup olmamı onlar değil sen etkiliyorsun."

Güven verici bir şekilde gülümseyip dudaklarımızı birleştirdi. O benim başıma gelen en güzel şeydi.

Jelibon | Justin Bieber TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin