Bir önceki bölüm gibi yazmak istiyordum ama hikayenin asıl amacı texting ve ben aslından şaşmak istemiyorum. Sizi seviyorum.
2 Hafta Sonra
Bella: Bunu yaptığına inanamıyorum. (07:13)
Bella: 70 KOLİ JELİBON GÖNDERMEK NE! kafayı çıldırmışsın sen (07:13)
Justin: Sana da günaydın gün ışığım (07:15)
Justin: Sana ilk defa bir hediye göndermek istedim ve bunun anlamlı olmasını istedim (07:16)
Bella: Her koli de 50 paket jelibon var Juss. Üstelik 1 paket gönderseydin bile yeterdi şu an Ashley kafayı yemiş gibi bi' jelibon paketine atlayıp ardından diğerine atlıyor. (07:17)
Justin: Biliyor musun Ash benim favorim😂 (07:18)
Bella: Seni özledim. (07:18)
Justin: Kapıyı aç sevgilim. (07:23)
Bella: Aman Tanrım! hemen açıyorummmm (07:23)
Bella: Özledim diye yazılan bir mesajın altına kapıyı aç diye bir mesaj gelirse her genç kız kapıyı açınca sevgilisini görmeyi bekler. Kolilerce jelibon değil. 🙄 (07:30)
Justin: Aman Tanrım yüzünün halini görmeyi isterdim 😂(07:30)
Bella: Ne var biliyor musun kendini becer Bieber. (07:32)
Justin: Belki bana eşlik etmek istersin bebeğim?😉 (07:33)
Bella: Seni becermemi mi istiyorsun bebeğim?😉(07:33)
Justin: Ha ve ha (07:33)
Bella: Ashley kafayı yedi sanırım onu jelibon krizine girmeden tutmalıyım. (07:35)
Justin: Seni seviyorum (07:36)
Justin: Ha bu arada Instagram şifreni bulup stalk yapmış olabilirim haberin olsun güzelim (07:36)
Bella: NE (07:36)
🐠🐠🐠🐠🐠
Bir sonraki bölüm texting olmayacak içime sinmedi böyle. Ayrıca diğer bölümü kimin anlatımından yapmamı istersiniz?
Bu arada texting de noktalama işaretlerini koymuyorum bazen çünkü mesajlaşıyor bunlar ulan. Neyse Vote gelirse bugün gelmezse kafama ne zaman eserse o zaman bölüm yayımlarım. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelibon | Justin Bieber TAMAMLANDI
Short StoryBilinmeyen Numara: Hey selam! Kim olduğumu sorgulamadan sadece bana gerçek bir dostluğun nasıl olduğunu hissettirir misin? 🌌13 Ağustos pazartesi 2017🌌