Lise zamanlarımda yazdığım bir kitap. Değişiklik yapılmadan tekrar yayında. Açıklamada da belirttiğim gibi mantık aranmaz. Ona göre okuyun 🙋♀️🤷♀️
•••
Düşünmemek için kendine verdiğin her sözü çiğneyip yaşadığınız her anı ufak ayrıntısına kadar düşünüyorsun. Düşünmek istemesen bile radyoda ansızın çalan şarkı, vizyona giren herhangi bir film veya dışarıda el ele gördüğün herhangi bir çift sana onu ve yaşadıklarınızı hatırlatıp o özlemi ciğerine kadar hissettiriyor.
MİRAÇ ÇAĞRI AKTAŞ
SEN 17 YAŞIMSIN
SAYFA 97
•••
"SONRA ÖZLÜYORSUN İŞTE"
1 YIL SONRA
1 yıl içinde çok şey değişti. En başta da biz. Eskisi gibi değiliz.
Gülmüyoruz, çılgınlık yapmıyoruz, olmuyor. Derya ve serenay. Onur ve anıldan sonra artık umursamaz oldular. Tabi bize karşı değiller. Bendee...
Açıkçası onlardan farkım yok. Sadece artık o kadar sık konuşmuyorum o kadar. O olaydan sonra birbirimize daha da yakınlaştık.Annem ve babam onlarda bizim yanımızda oldular.
Teyzemgil. Antalyadan buraya yani istanbulda taşındılar. Meriçgil zaten burdalardı. Ve onların dünyalar tatlısı bir kızları oldu ve 1 yaşında. Tabi yengemin doğum sancıları başladığı zaman ortalık gümbür gümbürdü.
Meraklandınız mı? Anlatıyorum o zaman.
FLASHBACK
-Deryaaa tabaklar nerde.
-Getiriyorum.
Bu gün ailecek toplanmıştık. Yaşanan olaylar ve Korayı hala bulamayışımız bizi birbirimize daha da bağladı. İçten içe korkuyorduk ama güçlü görünmeye çalışıyorduk. Teyzemgil 1 hafta önce istanbula taşınmışlardı. Yengemin doğumu yaklaştığından hem ona yardım için hemde bir arada olmak için.
Herkes bizdeydi. Masaya kurulduk. Sohnet eşliğinde yemeğimizi yedik. Ama eskisi gibi tadı yoktu sohbetlerin.
Yemekten sonra yengem hariç diğerlerine kahve yapmak için derya serenay ve ben mutfağa geçtik. Yengemde oturmaktan sıkıldığı için yamımıza geldi.-Kolay gelsin kızlar diyerek sandalyeye oturdu.
-Teşekkürler yenge de niye yoruyorsun bu kadar kendini. İki canlısın üstüne üstlük doğum yakın.
-Ne yapiyim gece yaa sabah akşam otura otura sıkılıyorum. Valaha otur otur değerlim dümdüz oldu.
Bu dediğine kahkaha attı.
-Yinede fazla yorma kendini.
Gülerek kafa salladı.
-Kızlar siz kahve ile suları götürün.
Derya kahve tepsisini alarak içeri gitti. Serenay da su tepsisi ile peşinden.
-Gece?
-Efendim yenge
-Nasılsın?
Kötü, yıkılmış, eksik, ölü gibi
-İyiyim de niye sordun?
-Bende inandım yani. Sen başka söylüyorsun gözlerin başka. Biliyorsun ben seni her zaman dinlerim. Anlat hadi
-Kötü, yıkılmış, eksik, ölü gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN KIZLAR ✔️
ChickLitΩERGENLİK ESERİMDİR. MANTIK ARANMAZ!Ω 3 ÇILGIN KIZ, Ve hayatlarına ansızın giren "AŞK". Buna birde komedi eklenince ortaya çıkan bir traji-komik bir hikaye. Psikopat Tayfa'nın bu maceralı serüvenine sizde katılın. ÇILGIN KIZLAR SİZİ BEKLİYOR!! •••...