☆11.Bölüm☆

6K 279 41
                                    

Lise zamanlarımda yazdığım bir kitap. Değişiklik yapılmadan tekrar yayında. Açıklamada da belirttiğim gibi mantık aranmaz. Ona göre okuyun 🙋‍♀️🤷‍♀️

MULTİ: GECENİN AMCASI "ÖMER KARLI"

•••

ATEŞ'TEN

Bizimkilerin yanına döndüğümde bütün olanları anlattım ve kağıdı ahmet amcaya verdim. Aldıp okudu. Ve yüzündeki ifadeyi gören korkudan ölebilirdi.

-Hele bir gecem uyansın o adamı doğduğuna pişman edicem.

-Edicez hayatım edicez gerekirse öldürücez ama dediğin gibi önce gece uyansın iyileşsin ondan sonra. dedi azra teyze.

Hepizim onayladık. Sonrasında ziyaret saatleri başladı. Yine en son ben girdim. Sandalyeye oturdum ve elini tutup konuşmaya başladım.

-Bırakmadın beni gitmedin onun gibi bırakıp gitmedin beni... dedim.

Derin bir nefes alıp devam ettim.

- Bir şeyler itiraf etmenin zamanı bence. Gözlerimin içine baktığında çok sevildiğin bil istiyorum. Konuşmaya gerek bile yok. Bakışlarıma denk gelince sustuklarımı anla istiyorum. Benimle ağlarsın belki ama benimle güleceğini ve seni her halinle sevebileceğimi bil istiyorum. Seni hüznünle, kederinle, dibe çöktüğün hâlinle bile kabul edeceğimi, zamanla farkına var istiyorum. Benimle gül saçmala hatta çocuk ol istiyorum...

Sonra sustum bir süre yüzüne baktım. Ardından devam ettim.

- Neyi sormak istiyorsan cevabını birlikte bulalım, soru sormaktan hiç korkmayalım istiyorum. Senin ellerini tuttuğumda dünyanın geri kalan nüfusunun yok olduğunu bil istiyorum. Benim için en güzel manzaranın senin gözlerin olduğunu bil istiyorum.

Durdum gözyaşlarım sildim ama akmaya devam ediyordu şu illet.

- Seni annemi sevdiğim gibi sevmek istiyorum. Çaresiz kaldığın an kollarımda çare bul istiyorum. Sen benim tek gerçeğim, sadece benim ol istiyorum. Eğer uyanırsan "Sen benim bende senin olacağım. Seni annemi sevdiğim gibi sonsuza dek sevicem. Söz veriyorum yeter ki uyan.

Yine sustun nefes nefeseydim. Baya uzun konuşmuştum. Hatta hayatımda ilk defa bu kadar uzun konuştum diyebilirim. İlk defa bu kadar güzel konuşuyordum. Gece beni değiştirmişti. Ama bu değişimi sevmiştim.

Artık hayatımda annem kadar sevdiğim bir kadın vardı. Ve onu Kolay kolay bırakmaya niyetim yok.

- Uyan ömrüm uyan. Uyan ki Koray şerefsizine, tek silahla beraber sıkıcaz kafasına. Ama tabi ilk önce biraz benzeticez. Uyan ne olur uyan dedim sonra elini tutup kafamı yatağa yasladım.

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

GECE'DEN

Sesler duyuyordum bir sürü ses ve uğultu. Sonra tanıdık bir ses işittim.

Bu ses ateşe aitti.

-Uyan ömrüm uyan. Uyan ki Koray şerefsizine, tek silahla beraber sıkıcaz kafasına. Ama tabi ilk önce biraz benzeticez. Uyan ne olur uyan dedi sonra elini tutup kafasını yatağa yasladı. Artık vakit geldi diyip zorda olsa derin bir nefesle gözlerimi açtım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÇILGIN KIZLAR ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin