☆17. BÖLÜM☆

3.3K 175 61
                                    

Lise zamanlarımda yazdığım bir kitap. Değişiklik yapılmadan tekrar yayında. Açıklamada da belirttiğim gibi mantık aranmaz. Ona göre okuyun 🙋‍♀️🤷‍♀️

•••

Babam sakince bir bana birde ateşe bakıyordu. Tamam aramızda bişiler olduğunu tahmin etmiştir. Ama ne biliyim. Açıkçası biraz azarlamasını beklerdim.

Anemle babam aynı anda

-Biliyoruz. dediler.

Sonra babam tekrardan konuşmaya başladı.

-Birbirinizi ne kadar sevdiğinizi çok iyi biliyoruz.

Sonra annem devam etti.

-Özellikle ateş sen. Hastanede o kadar güzel belli ettin ki sevgini. Bizden sonra onu koruyabilecek bir kişi daha olduğu için gönlümüz rahat.

Sonra babam anneme bakıp

-Açıkçası bu zamanda böylesi bulunmaz hanım. Baksana şunlara nasılda aşkla bakıyorlar. Zaten ben kızımı daha öncesinden izmire giderken ateş oğluma gözüm kapalı emanet etmiştim. dedi.

Hemen ateşe döndüm. Bana bakıp gözlerini kaçırdı. Vay çakal o yüzden bu kadar rahat.

Babamın sesiyle tekrar ona döndüm.

-Bu yüzden benim kızıma da ateş oğluma da güvenim tam.

Allahım varmak üzereyim. Gelorum. sana.

Hızlıca kalkıp kocaman sarıldım babama. Baba candır yaa.

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

Babamlar evi düzenlemeye gittiklerinde evde sadece ateş ve ben kaldık.
Bana dönüp

-Seni seviyorum. dedi.

-Hmm acaba bunu tanıştığın kaç kıza söyledin?

-Tanıdığım tanıştığım bütün kızlara.

Lan ne dedi o. Tanıdığım tanıştığım bütün kızlara mı?
Kaşlarımı çattım. Hayır sakinim ben. Tabikide ateşin kafasını duvara sürtüp kıvılcım çıkartmak istemiyorum.

-Ne yani tanıdığın ve tanıştığın kızların bütün hepsine mi?!

-Evet ne var bunda.

Sakin kalmalıyım. Sakinim no problem.

Bana bakıp sırıttı.

-Hepsine yani? dedim sorarcasına.

-Evet bütün hepsine seni sevdiğimi söyledim.

Dediği şeyle bir süre yüzüne baktım. Yaw bu çocuk benimle kafa mı buluyo? Bide yandan bakim valla kafa buluyor!! Dimi siz ne diyonuz??

Evet dediğinizi duyar gibiyim.

-Sana çok sinirlendim. Çabuk affettir kendini.

Gülerek bana sarldı.

-Seni hep sevicem.

Şimdiii bakın sayın okuyucular. Seviyorum demedi sevicem dedi. Bu noktaya takılmalı mıyım?

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

-YAA BU HALA PEŞİMİZDE ULAN BİDE KOŞUYO. AMCAA KOŞMA KOŞMA LAN YAKLAŞTIII.

Şu an ne yaptığımızı merak ediyorsanız hemen anlatayım. Günün geri kalanında kızları arayıp ÇILGINLIK günü yapalım demiştim. Ve başladık. Bir siteye yaklaşıp güvenliğini deli etmiştik. Ama amcada çok tontişti.Ve kızdığındandır heralde  BAYADIR bizi kovalıyordu.

Arkama baktığımda artık yoktu.

-T-tamam kızlar ge-gelmiyor. Sonra yere oturduk.

-Hagi Burger Kinge gidelim acıktım.

-Aynen hadi.

Burger kinge gidip siparişleri verdik. Görevli bize

-Ketçap mayonez olsun mu?

Kızlarla birbirimize bakıp sırıttık. Sonra aynı anda

-Hayır ketçap ketçap olarak kalsın.

Kadın şaşkınca bakarken biz ve diğer müşteriler gülüyordu. Kendime geldiğimde

-Şaka şaka olsun. dedim.

Yemek yedikten sonra. Arabaya atlayıp lunaparka gittik. Herbirimizin elinde birer şişe soğuk su ile gondola binip en öne oturduk. Hareket etmeye başlayınca hızlanmasını bekledik. Sonra sonraa. Şişeyi açıp arkaya doğru fışkırttık.
Çığlıklar yülselince bizde kahkahalarla gülüyorduk.

Daha sonra çarpışan arabaya bindik. Her birimiz farklı bir arabaya bindik. Sonra çılgınlar gibi çarpışmamaya çalıştık.
Milli hareketlerimizden biri. Çarpışan arabaya binip çarpışmamaya çalışmak. Bir an gururlandım.
En son yorulduğumuz için. Son bir çılgınlık yapmak istedik.

Dondurmacıya gittik.

-Evet kızlar ne istersiniz.

Kızlar bana baktılar. Bende deryaya.

-Suşi istiyoz amca biz. Vardır burda. Dimi. dedi derya

Adam bize köylü görmüş uzaylı bakışı attı.
Sonra kaşlarını çattı. Bence korkmalıyız. Çünkü kötü bakıyo. Ulan derya ulan derya.

-Ahaha şey şaka şaka. Bize sen ordan 3 süt kakao versene amca. Duyduğuma göre buralarda en iyi dondurmacı sizmişsiniz o yüzden geldik. dedim.

Adama baktığımda gülmüştü.

Yağcılık forever!! 😎✊✊

Dondurmalarımızı alıp arabaya ilerledik. Yedikten sonra arabaya gidip eve dönmüştük. Ve garip bir olay ki. Bu gün hiçbirinizin sevgilisi aramamıştı bizi harbi tuhaf lan. Ne yapıyorlar acaba. Eve varınca biraz oturduk GUMBALL seyrettik. Ne derseniz deyin Darwin favorim. Sonra kapı çaldı. Gelen annemlerdi. İçeri geçtik. Annemler yorgun olduklarını yarın yeni eve geçecekleri için dinlenmeleri gerektiklerini söylediler. İyi gecele dileyip odalarına çıktılar. Bizde bir süre daha oturup uyumak için odalara çıktık. Telefonumu alıp meriçe mesaj atacaktım ama 1 mesaj olduğunu görünce kaşlarımı çattım.

"YIKILMAYA HAZIR OL YILMAZ"         K

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"YIKILMAYA HAZIR OL
YILMAZ"
         K.D

KORAYY!!

🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

KORAYA SÖVMEK İSTEYEN. BUYURSUN.

SİZCE ERKEKLER NEDEN ARAYIP MESAJ ATMADI?

ATEŞ NEDEN SENİ SEVİYORUM DEMEK YERİNE "SENİ HEP SEVİCEM" DEDİ?

MERAKLANIN AZICIK

DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

ÖPÜLDÜNÜZ ÇİKLATLAR

🍫🍫🍫

💙💙💙

VOTE VE YORUM UMUTMAYINNN

ÇILGIN KIZLAR ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin