Lise zamanlarımda yazdığım bir kitap. Değişiklik yapılmadan tekrar yayında. Açıklamada da belirttiğim gibi mantık aranmaz. Ona göre okuyun 🙋♀️🤷♀️
•••
Şu anda karşımda her zerresine aşık olduğum adam duruyordu. Demek adam haklıydı. Yaşıyorlardı. Kızlara baktığımda gözleri dolu dolu onlara bakıyorlardı. Ama onlara gitmek gibi bir hamle yapmıyorlardı.
Onlarda biliyorlardı ki yüzsüz gibi gidip sarılamazdık. Biz o kadar acıyı boşuna yaşamamıştık. Adam bize herşeyi anlatıp gittikten sonra kızlarla bir karar almıştık. Adamın dediği gibi affedecektik ama kolay kolay da olmayacaktı. Biraz sürünecekler o 1 yılın acısını çıkaracaktık.
Bu sebepten dolayı hemen kendimizi toprladık onlar yokmuş gibi devam ettik. Garsondan büyük boy 3 bira istedik. Biz alışkın olduğumuz için pardon düzeltiyorum artık alışkın olduğumuz için bizi çarpmıyordu. Bardaklar gelince içmeye başladık.
Karşı masada hareketlikik olunca oraya döndük. Ateşgil oraya oturmuş bize özlemle bakıyorlardı. Gözlerinde sadece tek bir duygu vardı.
Özlem
O sıra telefonum çaldı arayan serhat abiydi. Açtım
-Efendim serhat abi!
Bar sonuçta burası müzik son ses bağırarak konuşmam normal.
-Gece süper bir haberim var.
-Ne oldu?
-Bil bakalım misafirliğe kim geldi?
-Ya serhat abi çatlatma insanı yaa kim geldi.
Kızlar bana merakla bakıyordu. Aynı şekilde ateşgilde.
-Kim olucak kız tabikide korayın sağ kolu.
-OHAAA SEN CİDDİ MİSİN!?
-Evet şu anda karşımda oturuyo.
-HEMEN GELİYORUZ.
Telefonu kapatıp kızlara döndüm.
-KIZLAR O PİÇE SON BİR ADIM.
-Koraya mı? dedi derya.
-Evet sağ kolu elimizde hadi gidiyoruz.
Bardan çıkıp motorlara atladık yolda giderlen arkamızda bir araba çarptı gözüme. Bunlar ateşgildi. Neyse gelsinler bakalım. Gelsinler de yeni bizle DAHA yakından tanışsınlar.
Depoya vardığımızda hemen motorladan inip depoya girdik.
-Hoş geldiniz kızlar.
- Hoçbulduk serhat abi. Bu arada haberin olsun ateşgil dışarda ve içeri girmek isterlerse girsinler. Ama cam odadan izlesinler.
Kafa salladı.
Hadi bakalım oyun başlasın.
Adamın yanına gittim. Kızlar sandalye alıp ters oturmuşlardı.
Elime bir bıçak aldım. Ve açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN KIZLAR ✔️
Chick-LitΩERGENLİK ESERİMDİR. MANTIK ARANMAZ!Ω 3 ÇILGIN KIZ, Ve hayatlarına ansızın giren "AŞK". Buna birde komedi eklenince ortaya çıkan bir traji-komik bir hikaye. Psikopat Tayfa'nın bu maceralı serüvenine sizde katılın. ÇILGIN KIZLAR SİZİ BEKLİYOR!! •••...