Šla jsem dál po chodbě do třídy.
Usmívala jsem se.
Ale on si mě nevšiml.
Strašně bych ho chtěla poznat, ale něco mi říká abych počkala.
Čekala jsem. Měla jsem dost času.
Ale stejně jsem na něho pořád myslela. Uviděla jsem na chodbě u skříněk Izzy. Někdo se s ní hádal, byl to kluk. Neznala jsem ho, ale na mou sestru řvát nebude. Zbytek jejich třídy se na ně jenom dívali. Chvíli jsem je poslouchala, nechápu to, chudák Izzy... ten debil říkal něco jakože je kurva a úplná kráva, a ať nechá jeho bratra na pokoji, že ji nenávidí a nejradši by ji zabil. Izzy se pochopitelně bránila, vůbec nechápu co se stalo. Když mu řekla že je to debil, kopnul jí. Izzy spadla na zem a ten kluk jí chtěl kopnout znovu, a já byla příšerně naštvaná. Vrazila jsem mu facku. Já, která nikdy nikomu nic neudělala, vždycky hodná a milá holčička. On se na mě jenom udiveně díval.
"Přestaň mlátit moji sestru, jasný ?! Co si to jako dovoluješ, ještě jednou se jí dotkneš a skončíš mnohem hůř, ty idiote!"
Nechápu kde se to ve mě vzalo, nikdy jsem nikomu nenadávala takhle sprostě, ani jsem tak nemluvila. Sama sebe jsem překvapila.
"Liss?" Zašeptala vyděšeně Izzy.
Ten kluk utekl někam pryč, ale jsem si jistá že už se bude držet dál. Zvedla jsem Izzy ze země a odvedla na záchody. Chodbou se roznesl šepot, věděla jsem o čem mluví.
Na záchodě jsem jí umyla koleno vodou. Tekla jí z něho krev. Vyndala jsem z batohu náplast a nalepila jsem jí to na ránu. Moc to nekrvácelo, ale na to že to bylo od kluka...
"Proč jsi to udělala?"
"Protože jsi moje sestra"
"Ale nemusela jsi to dělat"
"Ale já chtěla. Izzy, ještě jednou se tě ten pitomec dotkne a zabiju ho. Je to idiot. Ty jsi moje sestra. Budu při tobě stát vždycky. Nedovolím aby ti někdo ublížil. Budu tě vždycky chránit a pomáhat ti. Udělám pro tebe všechno."
"Děkuju"
Jen jsem se usmála a odešly jsme ze záchodů. Šla jsem do třídy, ještě nezačala hodina. Naštěstí.
Nevnímala jsem ten šepot kolem mě. Nikdo nevěděl že Rose a Izzy jsou moje sestry. Teda doteď. Mysleli si že Izzy je jenom moje kamarádka, ale teď všichni ví že Izzy je moje sestra. Alespoň o Rose neví.
Všichni její kamarádi si myslí že je jedináček, takže aspoň to.
Ve třídě jsem si sedla do lavice.
Celou hodinu jsem přemýšlela nad tím, co se stalo, že jsem si ani nepřečetla vzkaz na lavici. Málem jsem zapomněla.
Ke konci hodiny jsem se podívala.
Hah, tak to chci vidět
ČTEŠ
WAIT FOR YOU✅
Teen Fictionmatika. už zas. nevím kdy měla končit, hodiny v naší třídě jely špatně, mobil jsem měla v batohu a nedovolila jsem si ho vytáhnout. mohla bych se zeptat ostatních, jenže nikdo se se mnou nebavil a nechtělo se mi s nikým mluvit. podívala jsem se na s...