Rose už mi tady půl hodiny brečí v náruči. Sakra. Jak to mohla Ember udělat?
Nechápu to.
Odvedla jsem Rose nahoru protože už pomalu usínala.
Tohle si vyžaduje pomstu.
Zavřela jsem dveře od jejího pokoje a šla do toho svého. Pomsta bude sladká. Těš se.
Sedla jsem si na svoji postel a zapnula svůj mobil. Musela jsem zavolat někomu a všechno mu říct, takže jsem se rozhodla pro Clair.
Ona mě vždycky vyslechla a měla dokonalé nápady. Vždycky mi poradila a ve všem pomohla, jestli se chci Ember pomstít, ona je ta která mi pomůže vymyslet pomstu.
"Ahoj Ell, co potřebuješ?"
Zeptala se když jsem jí zavolala.
"Potřebuju poradit." Řekla jsem jednoduše.
"Ahaaa, komu se chceš pomstít teď?" Řekla a zasmála se. Má mě úplně přečtenou, myslím že nebude žádnej problém.
Řekla jsem jí všechno co se stalo. V tom parku. Všechno to pochopila, ale nikdo nepřišel na to jak se jí pomstít.
Vůbec nevím jak jí vrátit to co udělala. Prostě nemám žádnej nápad.
Přemýšlela jsem asi do osmi večer, ale nakonec jsem to vzdala. Já prostě nejsem dobrá na pomsty. Nic nevymyslím.Ráno jsem se vzbudila a vzala si tričko a černé kalhoty. Jediné na co jsem myslela byla Rose. Jak to zvládá? Nejspíš ani nebude chtít jít do školy. Vždyť ona ho měla doopravdy ráda.
Utíkala jsem do jejího pokoje.
Potřebovala jsem vědět jak na tom je.
Když jsem vešla do jejího pokoje,
stála před skříní a prohlížela si černé tričko. Myslím že právě přemýšlela nad tím jestli si ho vezme nebo ne.
"Ty jdeš do školy?" Zeptala jsen se nejistě. Přece jenom jsem nevěděla jestli by tam měla jít. Ember určitě vymyslela další podraz a jestli Rose uvidí Ember a Thomase spolu, nevím jestli to zvládne.
"Jasně, tohle si nenechám ujít" řekla a hodila černé tričko zpátky do skříně.
"Co?" Nechápala jsem. Co si nenechá ujít? Ještě ten její úsměv... jsem v koncích.
"Ale nic" řekla a přetáhla si přes hlavu proužkované tričko.
Jen jsem pokrčila rameny a odešla do kuchyně.
Nevím co se dnes stane, ale podle toho co říkala Rose to asi bude něco co bych měla vidět.
Nasnídala jsem se a šla do auta.
Nic jsem neříkala, jen jsem přemýšlela nad tím vším.
Co se stane? Tuhle otázku si můžu klást pořád, ale teď na ni odpověď znát nebudu.
ČTEŠ
WAIT FOR YOU✅
Teen Fictionmatika. už zas. nevím kdy měla končit, hodiny v naší třídě jely špatně, mobil jsem měla v batohu a nedovolila jsem si ho vytáhnout. mohla bych se zeptat ostatních, jenže nikdo se se mnou nebavil a nechtělo se mi s nikým mluvit. podívala jsem se na s...