sixth day

712 60 45
                                    

Merhabalar! Aylardır yazdığım en uzun bölüm bu oldu sanırım. Sonlarında saçmalasam da mutluyum dmhşfıwğ

Veee bugün 29 Ağustos! Bölüm güzel gülüşlümün doğum günü hatrına gelsin. Gerçekten bizim çocukların bebeklerle ilişkilerine bayılıyorum ve Liam'ın muhteşem bir baba olduğundan şüphem yok. Umarım ailesiyle birlikte mutlu bir yıl geçirir.

Multi için Liam'ın yan profilini arıyordum buna denk geldim başka fotoğrafa gitmedi elim ckaçfkaş Ahh benim küçük Sophiam kalbim...

Bu arada, canım çok Instagram'da canlı yayın yapmak istiyor da. Bir ara şey yaparım, haftaya falan da olabilir çünkü köye gideceğiz. Gerçek hesabımdan yapmayacağım sizler dışında başkası izlesin istemiyorum çünkü sohbet ederiz çşwıodhıwo Bu yüzden takip edecekseniz lütfen bana kullanıcı adınızı söyleyin ki isteği kabul edeyim. Adım ''ordinarygirld''

İyi okumalar!

*

En yakın arkadaşım hoşlandığım kızın kız kardeşiyle flörtleşiyordu ve ben buna izin veremeyecek kadar endişeli bir insandım.

Zayn Daisy'i üzdüğü takdirde ne Hope hakkında bilgi alabilirdim, ne de Bear'a daha fazla bakardı. Bu yüzden arkadaşımı ensesinden tuttuğum gibi kızdan uzaklaştırırken yaptığım şeyin en mantıklısı olduğuna emindim.

"Ahaha, Liam ara sıra böyle yapar. Eğleniyor bunlarla biliyor musun? Yazık, baba olduktan sonra sıyırdı. Neyse beş dakikaya geliyorum, sen beni burada bekle. Gözüm üzerinde, Bear. O kıza yürüme." Zayn ben onu uçururcasına sürüklerken konuşmayı bırakmamakta kararlıydı, bu yüzden artı olarak bacağına bir tekme geçirmiştim. Daisy kıkırdayıp Bear ile ilgilenmeye devam ederken Zayn'i salondan çıkarmış, mutfağa götürmüştüm.

"Ne yapıyorsun salak?" Diye sordum kaşlarımı çatıp ciddi görünmeye çalışarak. Zayn ise çarpık sırıtışını yapıp "Flörtleşiyorum." Demekle yetinmişti.

Aslında bunun olacağını biliyordum. Günler önce iş yerinde Hope'u kullanıcı adını bulamadığım için stalklayamayıp Daisy'nin Instagram hesabına girdiğimde, orada Hope ile olan bir fotoğrafını bulmuştum. Mutlu bir şekilde fotoğrafı incelerken Zayn arkamdan gelmiş, "Kız aşırı güzel." Diye yıllar sonra kız yüzü görmüşçesine büyülenmiş, benim bahsettiği kızı Hope sanmam sonucu boğazına sarılmamla aldığı son oksijen olabilecek nefesi "Sarışın olan." diyerek mantıklı bir şekilde harcamıştı. Ben de onu bırakmış, Daisy'ye karışmamasını tembihlemiş ve ardından Hope'un etiketlendiği fotoğraf sayesinde onun Instagram hesabını da bulmuştum.

Kullanıcı adı arattığım gibi "Hope Anderson" değil, "Hope Cleanderson*" olduğundan bir süre sadece şaşkınca profil fotoğrafındaki yeşil eldivene gülümseyerek bakan kadını izlemiş, ardından tuhaf bir şekilde ondan daha fazla hoşlandığımı hissetmiştim.

Ama konumuz bu değildi. Konumuz benim her türlü şerefsizliği yapabilecek arkadaşımın iş yerinden hastaneye diyerek erken ayrılması ve mesai bitimi evime döndüğümde onu bakıcıma cilve yaparken bulmamdı.

"Hani hastaneye gidiyordun?"

"Daisy de bir nevi hemşire değil mi? Bir bakış attı, tüm ağrılarım geçti." Hayatımda bu çocuk kadar saçma ve ergence cümleler kuranını görmemiştim. Bir iç çektim ve iki elimi omzuna koyarken gözlerine baktım.

"Zayn. 24 yaşındasın, 14 değil."

Gözlerini devirip ellerimi kendi elinin tersiyle ittirdikten sonra ellerini cebine attı.

My Therapy / LPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin