dinner

660 57 57
                                    

Son kısımlarını iki bin beş yüz kez okudum, ama değiştiresim gelmedi. Multi ararken Liam'a siyahın ne kadar yakıştığını fark ettim. Yani, daha önce kimsede bu kadar güzel durduğunu görmemiştim resmen. Bu çocuk çok güzel ya. Bir de diğer bölümün yarısını yazdım, gaza geldim adeta fırlatıyorum bölümleri sdfjoıejweoı

Olumlu, olumsuz, her türlü yorumlarınızı bekliyorum.

ARKADAŞLAR LIAM DEDİ Kİ ''MY FOUR BAND MATES AND BROTHERS'' NEYE SEVİNECEĞİMİ ŞAŞIRDIM HALA GRUP ARKADAŞI OLDUKLARI SÖYLEYİP GRUBUN DAĞILDIĞINI SÖYLEYENLERE GÜZEL BİR CEVAP VERMESİNE Mİ YOKSA FOUR DİYİP ZAYN'İ SAYMASINI MI HEPİNİZİ SEVİYORUM YA AĞLAYACAĞIM ŞİMDİ DÖNECEKLER. ŞU AN LIAM'I O KADAR SEVİYORUM Kİ BÖLÜMÜ DEĞİŞTİRESİM GELDİ WPOEJFWPIJFOI NEYSE SAKİN OLUP GİDİYORUM

İyi okumalar!

*

"Kalbimin sahibini doğduğumda bulmamış olsam kesinlikle sana yürürdüm Liam."

Louis ben gömleğimin düğmelerini iliklerken her zamanki sululuklarını yapıyordu ki Bethany mutfakta Bear'a mamasını yedirmesine rağmen "Liam'ı metresin olarak alabilirsin bebeğim. İzin veriyorum." Diye Louis'ye yanıt vermişti. Kendi kendime kıkırdadım ve Louis ceketlerimi kurcalarken salona gittim. Destiny oldukça nazik hareketlerle Fiona'nın saçını örerken, Harry ve Niall FIFA oynuyorlardı. Zayn ise bir köşede kendi kendine depresyona giriyordu çünkü Daisy'den bugünlüğüne mesaiye kalmasını rica ettiğimde iptal edemeyeceği bir randevusu olduğunu söylemişti. Bunu duyan arkadaşım ise Bear'ın çikolatalı sütlerini tamamen bitirmiş, meyve sularına saldırmıştı.

"Sadece Louis ile Bethany'i çağırmıştım. Hepiniz niye geldiniz?" Gayet açık bir şekilde sorduğumda "Bizi kovuyor musun Payne?" Diyerek yanıt vermişti Destiny.

"Louis varsa eğlence de vardır dedik, peşlerine takıldık." Diyerek omuz silkti Harry. Bu sırada oyun kumandamın tuşlarına düşmanı gibi hızla basıyordu.

"Her neyse. Nasıl görünüyorum?" Saçımı düzelttikten sonra onlara döndüm. Harry ve Niall kafalarını bile çevirmezlerken, Fiona ve Destiny bakmıştı.

"Kesinlikle Hope sana aşık olacak." Dedi Fiona gülümserken. Sesi biraz yorgun ve boğuk çıkınca öksürerek bunu düzeltmeye çalıştı.

Louis "Buldum! Bunu giymelisin Liam!" Diye çığırarak salondan içeri doğum günümde bana aldıkları neon sarı rengindeki ceketle girdiğinde gözlerimi devirerek ona orta parmak gösterdim. Maalesef ki zamanlamam iyi olmamıştı çünkü tam da Bethany, Bear'ı içeri soktuğu anda yapmış ve oğlumdan olabildiğince uzak tutmaya çalıştığım sakıncalı hareketlerden birini göstermiştim.

Bu berbattı çünkü oğlum ne yaparsam tam aynısını yapıyordu.

Harry ve Niall bile bağıra bağıra oynadıklarını bırakıp buraya odaklanmışlardı. Bear küçük elini havaya kaldırıp önce tüm parmaklarını açtı, sonra orta parmağı kalıncaya kadar diğerlerini kapattı. Ben ağlamamak için zor dururken herkes koca bir kahkaha patlatmıştı.

"Hayır oğlum hayır. Bunu yapmak yok. Tamam mı? Yapma." Diyerek parmağını diğerleriyle birlikte kapattığımda Bear tekrar kaldırdı ve bunun üzerine Zayn bile güldü.

"Boşuna demiyorum aynı benim küçüklüğüm." Diye gururla konuşan Louis'ye göz devirdim gitmeden önce son uyarılarımı yapmak için ağzımı araladım. Ancak Niall daha ben bir şey diyemeden kendi konuşmaya başlamıştı.

"Söz veriyoruz oğluna bira içirmeyeceğiz ve onu twister oynamak için zorlamayacağız."

Tam birkaç şey daha ekleyecektim ki bu sefer Harry tarafından susturuldum.

My Therapy / LPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin