MinSeo POV
A mai is egy esős nap, mint ahogy mostanság a többi. Épp egy tárgyaláson ülök és próbálok pár percre is egy kicsit figyelni arra, ami körülöttem zajlik, de nem megy. Nem tudok a tárgyalásra koncentrálni. Hogy is tudnék épp most? Épp ma? Ma van pontosan egy éve, hogy volt az a nagy veszekedésünk Hyungwonnal és azóta nem is szóltunk egymáshoz. Pedig mennyire örülnék, ha beszélhetnék vele. Mondjuk a sok politikai szabály miatt ezt nem is nagyon tehetjük meg. A veszekedés után én elfogadtam 17 éves létemre, hogy eljövök a főváros Király szektorába és mostantól, mint al főpolgári jelölt tevékenykedem, míg Wonnie a legnagyobb lázadó csoport, a Roses, élén harcol a körzet vezetőivel szemben. Én, mint al főpolgár jelölt és ő, mint Parish a Roses fő feje nem lehetünk együtt. Rossz ebbe belegondolni, de így van.
-Chang kisasszony! - Zökkent ki Kim Ji Hu, az egyik riválisom, azaz a második al főpolgár jelölt. - A Fő kérdezte magát. Kérem válaszoljon!
Megköszörülöm a torkom és a válaszhoz látnék, de nem tudom, hogy mi volt a kérdés.
-Bocsánat, de... Nem érzem valami jól magam, ezért nem figyeltem rendesen. Yoo uraság, megismételné kérdését?
-Mi a véleménye a 3-as körzeti fallal kapcsolatban? - Kihyun... Hát igen. Ő a mi főpolgárunk és ami azt illeti, nagyon kedvelem őt. Az apja volt az előző főpolgár, akiről nem lehet túl jókat mondani, de Kihyun... Ő más, mint az apja. Tiszteletre méltó és bátor. Ha tehetné bármikor beállna a katonák közé harcolni a csatamezőn, de ő főpolgár, így ebben mindenki mindig megakadályozza. Nyugodt és kiegyensúlyozott személyisége van, képes bármit egy hangúan, de egyben megnyugtatóan mondani, még ha valami nagyon szörnyű dologról is van szó, akkor is. Kiváló főpolgár és imádom úgy ahogy van és azt hiszem, ő is így van velem... Ami egyébként nagyon tetszik, de... Nem lehetek vele... Nekem Hyungwon van a szívembe zárva és nagyon nehéz onnan kiszakítani.
Kihyun és a többi tanács tag a teremben, mind egyszerre engem figyelnek és a válaszomat várják. Viszont a fal... Nem nagyon tudok kibékülni azzal, hogy az ország öt részre szakadt, de még falak is kellenek a körzetek közé. Ezt nem bírom! Kétségbeesetten nézek Kihyunra, aki megértve a dolgot zárja le az ülést, majd a teremből kiérve kapja el a karom és maga felé fordít.
-MinSeo, minden rendben? - kérdezi Kihyun aggódva.
-Nem...
-Mi a baj? Velem nyugodtan megoszthatod. Én nem az egyik riválisod vagyok, hanem... - hanem! Már megint azt akarja mondani, de nem teheti. A főházban így is mindenki arról beszél, hogy mennyire kivételeznek velem, nem kell még az is, hogy még jobban megutáljanak Kihyun szeretete miatt. A szavába vágok:
-Yoo főpolgár! Kérem ne bánjon velem másképp, mint a többi emberrel.-De... MinSeo. Nem parancsolhatok az érzéseimnek! - Ezt is képes olyan nyugodt és kiegyensúlyozott hangon mondani, pedig lenne oka a kiborulásra.
-Tudom... Ezt én bárkinél jobban tudom, de... Maga a főpolgár és ez így helytelen a többi altfőpolgár jelöltre nézve.
-Nyugodjon meg Chang al főpolgár jelölt. A politikát és az érzéseimet külön tudom választani, de kérem ne taszítson el magától!
-Én nem taszítom el magát Kihyun, de kérem, hogy ezt a beszélgetést valahol máshol folytassuk... Lehet róla szó?
-Természetesen! Este lesz nálam egy kis baráti gyűlés és ott folytathatnák. Megfelel?
-Persze. Ott leszek.
Már indultam volna a dolgomra, de egyszer csak Kihyun egy váratlan mondatot intézett felém.
-MinSeo! Szeretném ha erre az összejövetelre maga hívná el a Roses vezetőjét Hyungwont. Megtenné nekem?
Teljesen lefagytam. Hogy én hívjam el Hyungwont? Miért pont én és... Mit akar tőle Kihyun?
-Természetesen teljesítem kérését, de... Kihyun... Miért én hívjam?
-Mert maga, ha jól tudom, régen közel állt hozzá, így magára biztos hallgatni fog. Életbe vágó, hogy itt legyen!
Miért? Miért életbe vágó? Ezt nem értem, de nem akarok kíváncsiskodónak tűnni, ezért inkább nem kérdezek rá, csak bólintok, hogy értem és ott hagyom Kihyunt.
Nem bírok rá jönni, hogy minek kell ide Hyungwon, de este majd megtudom! Legalább is remélem.
~MinSeo lakása, 20:31~
Csak ülök a lakásom teraszán és gondolkozom. Kihyun baráti összejövetele este tizenegykor kezdődik és én még mindig nem hívtam fel Hyungwont a meghívással kapcsolatban. Nem merem. Félek. Nem tudom, hogy így egy év után mit szólna ahhoz, hogy váratlanul felhívom és elhívom a Főpolgár összejövetelére. Hyungwon nem szereti Kihyunt. Tudom jól, mert mikor együtt voltunk, akkoriban én is félig-meddig a Roses-hez tartoztam és tudom, hogy nem szereti se Hyungwon, se a többi lázadó a Főpolgárt és a többi politikust sem, ezért van, hogy olyannyira összevesztünk, mikor tanács taggá váltam. Nem tudom, hogy hogyan érez most irántam. Lehet, hogy utál, gyűlöl, de lehet, hogy még mindig szeret. Nem tudom, de muszáj összeszednem magam. "Menni fog MinSeo! Meg tudod csinálni!" Félve nyúlok a mobilomhoz és tárcsázom Hyungwon számát.
-MinSeo! Valami baj van? - Szól kétségbeesetten a telefonba, ezzel némi reményt keltve bennem, hogy talán még mindig törődik velem...
-Nyugodj meg Wonnie! Nincs semmi gond, csak...
-Akkor hagyjál! Nem érek rá! - Már készült volna letenni, de még gyorsan belekiabáltam a telefonba:
-Hyungwon kérlek ne rakd le! Fontos az, amit mondani akarok. Kérlek hallgass meg!
-Ahj... Mond!
-Ma este tizenegy órakor Yoo Kihyun Főpolgár baráti összejövetelt tart és szeretné, ha eljönnél.
-Mit akar tőlem az a elnyomó? Egyáltalán miért akarja, hogy ott legyek? - Tette fel azokat a kérdéseket, miken én is csak gondolkozni és válaszokat alkotni tudtam, de nem jutottam semmire! Mit mondjak neki? Aigoo... Nem így kellett volna, de most mentenem kell, ami menthető.
-Hyungwon őszinte leszek... Nem tudom! Nem tudom, mert nem mondták el a meghívásod okát, de kérlek gyere el! Nagy bajom lesz abból, ha nem jössz. Kérlek!
Wonnie keményen gondolkozott és végül kinyögte a választ:
-Ott leszek!
By.: Honeybabbe
És végre megvan az első rész. Már régóta a fejemben van a sztori, de most végre elkezdtem leírni. Remélem tetszik nektek és igyekszem nem sok kimaradással írni a történetet. Ha tetszett vote vagy komment!
YOU ARE READING
Az öt körzet/Monsta X ff./ JAVÍTÁS ALATT
FanfictionBátorság, tisztesség, szerelem. E három érzés kavarog bennem. Katonaság vagy politika? Vagy... Netán lázadás? 1.évad 🆗 2.évad 🆕 #918 in fanfiction 2017. 9. valamilyen nap, már nem emlékszem!😕 #855 in fanfiction 2017. 10. 6. #297 in fanfiction 2...