,,Nebelvír!"zakřičel moudrý klobouk. Zrzavá dívka se radostně usmála a utíkala do své nové koleje. Noe hlasitě polkla,už tu zůstala jen ona. Už čekala až se ozve její jméno,ale nic,bylo ticho nikdo nereagoval zůstala v celém salu uplně sama najednou se všichni vypařili. Noe byla nervózní. Najednou uslyšela za sebou kroky,prázdnou síní se rozléhali,bylo mocné. Noe se otočila,ale nikdo tam nebyl.Přišlo ji to divné. Tahle nečistá "hra" se jí nelíbila. Něco se ji otřelo o nohu,byla to kočka. Najednou cítila cizí dlaň na svojí dlani. Prudce se otočila stál za ní starý muž s bílími dlouhými vlasy i vousy,otočila se zpět místo kočky seděla naproti ní stará žena o poznání mladší než muž.
,,Je to krásná škola,že?Otřesena tajemstvím...Víte kdy byla postavena?"
Noe na něj nechápavě hleděla.
,,Já taky ne. Jmenuji se Album Brumbál,ředitel této školy a tahle mladá dáma je Minerva McGonagalová.
Žena ve smaragdovém plášti se začervenala.
,,Pravdou je,že Váš případ je jedinečný,ale značně zamotaný. Rozhodli jsme se zastavit čas,aby jsme se domluvili."řekla.
Noe po ní hodila nechápavý pohled.
,,Rozhodli jsme se váš zařadit do koleje nejen pomocí klobouku ale i "normálních" mudlovských testech. Souhlasíte?"pokračovala McGonagalová.
Noe přikývla.
,,Takže můžeme začít!"zvolal Brumbál a zatleskal.
Přiletěli papíry s brkem.
,,Sedněte si prosím."
Noe poslechla a usadila se na velké židle pro studenty.
,,Ne tam ne, támhle."profesor Brumbál ukázal na prostřední židli na vyvýšené plošině.
,,Ale tam sedíte vy,ne?"zeptala se Noe.Moc o té škole nevěděla,ale toto šlo lehce odvodit.
,,Chceme abyste měla to největší pohodlí."odpověděl ji Brumbál a usmál se. Noe ho poslehla.
Usadila se,brk a pergamen.Povzdechla si,jediné po čem teď prahla bylo vrátit se domů a zapnout si wi-fi a ne dělat test ještě před tím než škola opravdu začne.
ČTEŠ
DRACOVA
FanfictionNic není tak jak to vypadá. TOHLE JSTE TADY JEŠTĚ NEVIDĚLI. Láska? Ani omylem. Chtíč? Možná jen ze začátku. Bradavice stojí vždy na té "dobré straně". To je pravda. Nebo ne? Co když je vše pouze překročení a Voldemorovi stoupenci jsou pouze obětí...