ROZHODNUTÍ

184 7 0
                                    

Věděla kam chce už od začátku ikdyž i druhá kolej nebyla špatná. Byla ráda že ji moudrý klobouk nezařadil do Mrzimoru nebo Nebelvíru, to by bylo strašné. Ředitel zmiozelské koleje je Severus Snape a havraspárské Filius Kratiknot. O Kratiknotovi četla v knize "DĚJINY HUDBY" psali o něm jako o "nejmenší velikánovy hudby".Noe milova hudbu,umění,tanec....Na druou stranu o Snapovi číst ani nemusela ani číst tradují se o něm takové legendy. Je to prý je to ten nejpřísnější profesor na škole. V porovnání s profesory i z mudlovských škol,byl Snape opravdu zajímaví. Noe věděla že má tajemství. Oba profesoři byli velice zvláštní. Noe připadalo že tuto situasi analizuje už tak dlouho,celé hodiny. Ve skudečnosti to byli asi tři vteřiny. ,,No tak selčnoo máte vybráno? Já vidím že ano,jen to potřebuji slyšet od vás."řekl Brumbál. Noe se na něj udiveně podívala:,,Jak to víte?" Ředitel se usmál:,,Bylo to zřetelné,už když jste poprvé vešla do této školy." Noe se zhluboka nadechla,odhodlávala se,podívala se profesorovi přímo do očí,sundala si moudrě klobouk z hlavy, znovuu se zhluboka nadechla:,,Zmiozel"řekla pevným,ale tichým hlasem. ,,To jsem si myslel."Noe se na Brumála usmála. ,,Prosím sedni si ke stolu své nové koleje."dodal Brumbál. Noe ho poslechla,přikývla a šala si sednout. Ředitel přistoupil ke svému křeslu,luskl a ve velké síni se oběvili lidé,ale byli jako sochy,nikdo se nehýbal. ,,Slečno Noe,hodně štěstí."řekl Brumbál a usadil se. Noe byla v rozpacích a tak se jen usmála. Ředitel si sedl na sovoje křeslo a luskl po druhé.

DRACOVAKde žijí příběhy. Začni objevovat