Noe už měla skoro celý test hotový,byl docela primitivní. Zbývala jí jen poslední otázka "Na čem vám nejvíce záleží,vysvštlete?" Noe si nevědla rady,chtěla by se někoho jenže nemohla,nikdo tu nebyl. Přemýšlela,tohle neí lehká otázka. Pak se rozhodla. ,,Je promě důležité nebýt ničí kopií. Jsem tichá,moc toho nenamluvím spíše poslouchám,umím číst mezi řádky. Umím udržet tajemství,ale dokážu ho obrátit proti dotyčnému. Tichá voda břehy mele,to na mě sedí.nikdo si mě nevšimne,jsem na to zvyklá,ale umím toho využít,možná ho trochu zneužít ve svůj prospěch. Jsem samotř a lidi moc nemusím. Obklopuji se lidmi co jsou inteligentně na výši,musí dbát i o svůj vzhled,musí byt reprezentativní,nemluvím jen poslouchám." Noe odložila brk,pergamen okamžitě zmyzel. Místo něj se tu však oběvil Brumbál s jejím testem který pečlivě hledíc do jejího testu, oči mu svítili a pískal si u toho. Najednou se na ni podíval:,,No slečno...už mám vaše adepty." Lusknul a starý opráskaný klobouk. Moudrý klobouk-tak se mu říká. Brumbál k ní přistoupil ze zadu a položil ji klobouk na hlavu. Noe přejela husina po celém těle.
,,Zdá se vám, že jsem ošklivý
myslete si, co chcete,
chytřejší klobouk než jsem já
na světě nenajdete.
Nechte si svoje buřinky
i své klobouky z plsti
jsem moudrý klobouk z Bradavic,
jenž vám nic neodpustí..."Moudrý klobouk se zarazil:,,No... tady to už asinemá cenu dozpívat... A vy budete ten zvláštní nováček." dopověděl klobouk lehce zmateně. Noe přikývla. ,,No tak,přejdeme k zařazení." řekl Brumbál. ,,No...tady to bude ještě zajímavé"poznamenal klobouk.,,Zmijozel! Chytrost, ambice, dravost - to máš ve velké míře, však neláska k lidem ti život ztíže. Pokud však napravit bys to chtěla do Havraspáru bys vletěla jak střela. Máš na výběr máš na to hlavu,ale lidi manipulovt umíš z toho mužeš mít slávu." brumbál se na Noe podíval. Na prázdno polkla.
ČTEŠ
DRACOVA
FanfictionNic není tak jak to vypadá. TOHLE JSTE TADY JEŠTĚ NEVIDĚLI. Láska? Ani omylem. Chtíč? Možná jen ze začátku. Bradavice stojí vždy na té "dobré straně". To je pravda. Nebo ne? Co když je vše pouze překročení a Voldemorovi stoupenci jsou pouze obětí...