BRUMBÁL

57 2 0
                                    

Už neslyšela žádný smích ani pád nějákě věci. Na otázku "Jste tu ještě?" Ji také nikdo neodpověděl. Z dlouhého tichá usoudila že už je tu sama. Na jednu stranu byla ráda,ale na druhou ji to mrzelo. Myšlenky ji hleděli tak daleko že už je nemohla zastavit. Přemýšlela o tom zda ji chtěl stalo,vážně zabít,nebo za to mohou dvojčata? Třeba se ani neměla probudit,přišli ji snad zabít a když zjistili že žije odložili svůj plán? Třeba to byl pouze sen?
Měla v hlavě obrovský guláš,už ani neví co je pravda,co se vůbec stalo.....Třeba to je jen další klam?

,,Slečno!"řekl radostně Brumbál. "Jakpak jste se vyspala?"
,,Ano ,ušlo to."vykoktala ze sebe zbrkle. ,,Akorát mám v hlavě zmatek.....nevím co se mi zdálo a co je pravda.....možná je i toto sen?.....Nevím." Noe se smutně podívala na postel,zároveň ji ale dost překvapilo,jak moc se svěřuje prakticky cizímu člověku.
,,Po takovém dlouhém spánku se ani nedivím."šibalský zamrkal.
,,Jak dlouhém? Jak dlouho tu jsem? Jak dlouho jsem spala?"vyhrkla ze sebe.
,,To vám přesně nemohu říci, ale řekl bych takových"počítal na prstech."Řekněme 30 dnů?"
Noe na něj vyvalila oči. ,,Celý měsíc?Chcete mi říct že jsem mimo celý měsíc?"měla už slzy na krajíčků.
,,Možná? Ale pro přesnější informace se zeptejte zdravotnice."
Můžu se zeptat?"pokračovala už smířeným hlasem Noe:,,To že jsem ve Zmiozelu se mi taky zdálo? Draco,levitace,pád díky kterému jsem se sem dostala...nic?....Vůbec nic? Vše se mi jen událo?"
Brumbál přisvědčit.
,,To,až řeknu dvojčatům...."
Brumbál se na ni podíval.
,,Nebo mi chcete říct,že i oni neexistují?"
,,Existují,tedy existovali,zemřely při válce mezi kouzelníky,byl to takový stupidní boj.....Slečno máte asi dar mluví z duchy."
Noe se na něj vyděšeně koukala. ,,Cože já?pomýšlela si. To nemůže být možné,zkrátka to nemůže být pravda."





Dlouho nebyl žádný díl. No.....tak možná zítra....nebo ještě dnes....?

DRACOVAKde žijí příběhy. Začni objevovat