Sál ožil,studenti se hlasy tě bavili a domníval potlesk pro zrzavou prvačku před Noe. Na stolech se oběvilo spustu jídla a pití: želatinové dorty,čokoládové pralinky,koktejl,dýňové koláčky,mafiány,byla zde i čokoládová fontána a mísa plná jahod a různého ovoce panakoty, podniky,zmrzliny....a spustu dalšího. Noe se na to jen koukala,neměla na to chuť dala by si spíše salát s lososem nabo s krevetami.
,,Tak dej si něco.''pobídl ji cizí hlas. Noe se rozhlédla po studentech sedících u stolu.
Bylo zde plno lidí nešlo poznat kdo to mluvil.
,,Hele neseď mezi těma malochama a pojď sem.''řekl ten samý hlas. Noe se zmateně podívala.
,,Jo, ty bondsko,ty co se pořád otáčíš,pojď si sednout sem!"zakřičel ten samý hlas,patřil dlouhovlasému chlapci z uhrančivím pohledem. Noe vztala a přesunula se k němu. Chlapec ji ukázal očima na místo naproti němu. Noe si sedla.
,,Nemo."řekl chlapec natáhl ruku přes stů.,,Noe"odpověděla nově příchozí dívka a nabídnutou ruku lehce tiskla na znamení pozdravu. Nebo se usmál,,tohle je moje sestra Nami."a ukázal ma dívku nápadně počínající se němu. ,,Těší mě."řekly obě dívky zároveň. Nemo se tomu zasmál.
,,Hele to není zas tak vtipný,normálně se ani neusměješ a teť se předvádíš"řekla trochu dotčeně ale pobaveně Nami.
,,Do kolikateho jdeš ročníku? Je mi 19 a dělám prefekta"zeptal se Není.
,,Do čtvrtého. Je mi 15"
,,To kecáš Noe!"zasmála se Nami.
Noe zavrtěl hlavou a vlasy ji spadli do obličeje. ,,Nevypadáš,řekla bych tak max 13"a Nami pokračovala:,,mě je taky patnáct"řekla nadšeně:,,budeme spolužačky."a pokusila se Noe odejmout přes stůl.
,,Hele,Angel!"zakřičel Nemo,ale v takovém hluku jako byl ve Velké síni nic nešlo slyšet.
Je bude jí 21,ale ještě je jí dvacet,je na to dost háklivá. Je primus."řekl hrdě Nemo. Kolem nich prošla kudrnatá hubená blondýna z modrými očima v kolejním hábitu se zlatým primuským odznáčkem. Mrkla na ně a na chvilku se i zastavila. A začalo další seznamování.
ČTEŠ
DRACOVA
FanfictionNic není tak jak to vypadá. TOHLE JSTE TADY JEŠTĚ NEVIDĚLI. Láska? Ani omylem. Chtíč? Možná jen ze začátku. Bradavice stojí vždy na té "dobré straně". To je pravda. Nebo ne? Co když je vše pouze překročení a Voldemorovi stoupenci jsou pouze obětí...