NEUTEČEŠ

142 6 0
                                    

,,Tak pojď!"pobídla ji Nami. Noe přikývla a obě se rychle rozeběhli,aby dohnali zbytek skupiny. Štěstí jim,ale moc nepřálo.Cesta se co chvíli rozpojovala a schody se pořát nepředvídatelně přesouvali a otáčeli. Dívky se snažili neztrácet čas,utíkaly a preskakovaly drobné nebo i vděčí mezery mezi přesouvajícími schody. Přišly když se vysvětlovalo,jak se dostat do mimozemské komnaty. To Noe celkem mrzelo a asi jo to šlo vidět v obličeji,protože ji Nami řekla:,,Neboj,já ti to vysvětlím.Stačí uhádnout hádanku,nebo jít z někým-třeba se mnou." Noe se na tváři oběvil nucený usměv,nepatřila k té skupině lidí co se rádi kamarádíčkujou se všemi na potkání,byla pravý opak,tichá samotářka,nikdy neměla přátele,ne takové kterým by šlo věřit,to si alespoň myslela a neviděla důvod aby se něco na tom změnilo.
Vešli do velké společenské místnosti,byla vybavena na pohled vcelku pohodlným křesli a krbem,místnost vypadala vcelku luxusně.
,,Na právo jsou ložnice dívek."ozval se hlas Angel.
,,A v levo ložnice chlapců."řekl jiný hlas,patřil Malfoovi.
,,V žádném případě  není možné abyste se v ložnici nenavštěvovali pokud nebudete vyzváni,nebudete mít povolení,nesmíte se navštěvovat před budíčkem a po večerce. To znamená že nebudete přespávat u nikoho jiného." Následovala malá pomlka kterou velmi rychle přerušila Angel:,,Pokud nejste manželé."chytla Draca za ruku a uchychtla se. Draco nasadil ještě větší pocerface než předtím,pokud to ale vůbec šlo. Noe ovládala toto umění,ovšem teť jí to uletělo,jen nepatrně zvedla jeden koutek rtů,tak nenápadně že by si toho nikdo nevšimnul,kromě něj....možná to nezaznamenal ani on. Draco na Noe upřel svůj chladný pohled a mrazivým zato trochu rozpačitý hlasem řekl:,,Kdo by se se mnou.",,s námi"opravila ho neodbytně Angel.
,,Chtěl sejít."pokračoval pomalu Malfoy.
,,Tady Draco se tím snaží říct,abyste se setkávali nejlépe zde-ve společenské místnosti....Kufry už máte v ložnicích....Mám dojem že je na čase povědět vám o historii této školy, o zmiozelské koleji a o našem zakladatelů Salzarovi Zmiozelovi....Tato škola" Angel nestihla domluvit protože ji do jejího jistě zábavného projevu skočil Draco.,,Angel,nikoho to nezajímá."nekřičel jen ji to nahlas,suše konstatoval.Angel se na něj koukala jeko sůva z nudný to mu dalo čas se vymanit z jejího sevření,využil toho a odešel prostředkem davu.Skupina mu beze slov vytvořila uličku a on zmizel.
,,Tak jděte!"poručíka Angel,snažila se aby to vypadalo že to s ní nehlo,ale její pocrface nebyla zdaleka tak vycvičená jako ta Noe a Draca. Její tvář,ale nebylo to co ji prozradilo.Byl to její hlas,měla na krajíčku.Studenti se odebrali do ložnic.Angel se vydařila jako pára nad hráčem,Noe ji podezřívala že se šla vybrečet do nějáké z tajných skrýší a chodeb.Noe je sice neznala,ale četla o nich,některé prý nejsou dosud objeveny,ale tomu moc nevěřila.

DRACOVAKde žijí příběhy. Začni objevovat