Piłkarz ⚽

28 2 0
                                    

Lily 14.07

W jacuzzi spędziłyśmy już trochę czasu chlopakom znudziło się oglądanie filmu więc przyszli do nas.

- Poprosiłyśmy Lily żeby stworzyła "ranking" jak ocenia was wizualnie i z charakteru. - powiedziała Val.

- I jest kilka zaskoczeń. - zaśmiała się Cande. Czy one muszą mi to robić.

- Wiadomo, że jestem na pierwszym miejscu. - odezwał się Agus bawiąc się moimi włosami.

- Przykro mi, ale nie. - odpowiedziała mu Valentina.

- Co?

- Wizualnie kolejność to Julian, Agus, Ruggero, Michael, Maxi i Lucas A z charakteru Maxi, Julian, Agus a pomiędzy resztą nie mogła się zdecydować. - wyrecytowała Molfese.

- Solidarność jajników już nie istnieje. - odezwałam się w końcu.

- Wiedziałem, że ci się podobam. - powiedział Juli podchodząc do mnie kiedy wyszłam z jacuzzi.

- Na świecie istnieje tylko jeden facet dla którego mogłaby zrobić wszystko. - wtrąciła Zenere.

- Po pierwsze nie wszystko, a po drugie jeśli to powiesz to wracam do domu. Do Polski. - oznajmiłam wychodząc z pomieszczenia. Skierowałam się do sypialni, żeby się przebrać.

 Skierowałam się do sypialni, żeby się przebrać

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ubrałam legginsy i bluze Agusa. Wyszuszyłam włosy i zeszłam na dół. Dziewczyny były już przebrane. Nie odezwałam się do nich. Czy teraz solidarność jajników nie ma znaczenia???

- Nic im nie powiedziałam. - odezwała się Valu.

- Jasne.

- Naprawdę.

- Nie powiedziała, ale my bardzo jesteśmy ciekawi. - Pasquarelli bronił Valentiny.

- Polak? - zapytał Lucas.

- Nie, chociaż po części może tak. - odpowiedziałam.

- Zdecyduj się.

- Ma polskie obywatelstwo.

- Piosenkarz? Aktor?

- Nie, skończcie. - wstałam z fotela i ruszyłam w stronę kuchni. Miałam dość tych pytań.

Valentina

New Relationship || xmartizzlexWhere stories live. Discover now