Dordumuz

71 7 0
                                    

Sabah kalktığımda Eren hala uyuyordu.Üstümü değiştirip elimi yüzmü yıkadıktan sonra ona kahvaltı hazırladım.''Günaydın uykucu,kahvaltını yap ve dinlen,ben gidiyorum.Seni seviyorum.Yağmur.'' yazılı bir not bıraktım ve evden ayrıldım.

Eve geldiğimde annemle babam çok özlemiş olacak ki sarılıp öptüler. Beraber kahvaltı yaptık ve biraz bilgisayarda takıldım.Bir saat kadar internette takıldıktan sonra telefonuma Erenden bir mesaj geldi.

-''Ellerine sağlık hayatım,kahvaltı çok güzeldi.Günaydın bu arada,Bende seni çok seviyorum :).''

Şebek ya,mesajını açmamla birlikte gülmem bir oldu.Ahh yüzümde sürekli byle bir sırıtış bırakmak zorunda mısın sanki? Hemen cevap yazdım.

-'' Bugün,Ronay,Ali,sen,ben takılalım..Lunaparka gitmek istiyorum.Dördümüz lunaparka gidelim!''

-''Çocuk musun sen?''

-''Öyle deme yaa sende çok eğleniceksin kesin.''

-''Tamam o zaman Aliyi arayıp müsaitler mi diye öğreniyim.Sana haber veririm.''

-''Peki.'

..... 5dakika sonra.....

-''Hazırlan Yağmur.Seni almaya geliyorum.''

-''Tamam sevgilim.'

Hemen rahat birşeyler giyip,sade bir makyaj yapıp hazırlandım.Yeeesss! bugün çok eğlenecektim.Kapı çaldı,gelen Erendi,yanında Ali ve Ronayda vardı. Hemen koluna girdim ve lunaparka doğru gittik.Lunaparka gelmiştik.

-Aşkım dönmedolaba binelimm.

-Olmaz Yağmur,yüksekten korkuyorum ben.

-Yaaa çocuk musun sen?

-Tamam lan binelim hadi.

-Ronay geliyo musunuz?

-Yeap.

Birlikte dönmedolaba bnmiştik.Eren biraz korksada sonradan alıştı.Bugün hiç bitmesinnn!!

-Çarpışan arabaya binelim millet!

-Tamam Yağmuur sakin ol biraazz.

-Üff Eren yiaa.

----Çarpışan Arabadayken----

-Eren yavaş gitsene kafamı vurucam ya.

-Bişey olmaazz

-Eren yavaş çarp lan

-Ya sakin olur musun,bir şey olmaz.

-Ahhh Eren! Nah birşey olmaz.Kafamı vurdum işte.Acıyo amk.

-Haha oh iyi oldu :P

Ronayın Ağzından;

-Ali şunlara çok sert çarp Erende vursun kafayı

-Kötü kız seniii,tamamdırr

-Hahahaa cidden vurdun bravo aşkım!

-Öpücük yok mu peki?

Sapık şey herşeye öpücük koparmaya çalışıyor. Yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Bununla bile mutlu oluyordu deli :D

Yağmurun ağzından;

-Hahahahahaha ohh iyi oldu artıstlık taslıyo birde yok bir şey olmaz yok sakin ol ne oldu beyefendi naniik naniik

-Kaşınıyosun ama senn

-(dil çıkardım)

Süre dolmuştu,çarpışan aradan indik. Pamukşeker mi o ? Kartımda pamuk şeker vardı.

-Ereeeennn

-Nee vaaarrr

-Pambık şekeeerrrr

-Heee o meselee hadi yiyelim.

-Ronaylar nerede ya

-Amaan boşver onları

Pamuk şekerlerimizi yerken aklıma Eren'e sorucağım soru gelmişti. Artık sormalıydım.Hakkındaki şeyleri öğrenmem gerekiyordu.

-Eren

-Hığ?

-Şey bir şey sormak istiyorum.

-Evet?

-Imm şey ailene ne oldu?

Yüzü biraz asılmıştı.Ama gülmeye zorlayarak cevap verdi;

-Hiç olmadı ki

-Anlamadım?

-12 yaşıma kadar yaşlı bır nınenın yanında kaldım.Ailem beni bebekken bırakmıştı herhalde.Yaşlı ninede öldüğü için bir müddet onun evınde tek kaldım. Bir yandanda çalışıyordum. Halada çalışıyorum.Artık kendime ait bir evim var ve para sıkıntısıda çekmiyorum. Dedi gülümseyerek.

-Kusura bakma,sana tatsız şeyleri hatırlattım.

-Ahh takma kafana dedi ve yanağımı gülerek sıktı.

-Çalıştığını bilmiyordum.

-2 hafta sonra bırakıyorum.

-Hmm

-Hmm

Birden bir kızın Ereni kestiğini gördüm.Sürekli Erene bakıyordu.Ne oluyoruz lan?

-Eren arkandaki kızı tanıyor musun? Sürekli sana bakıyor.

Arkasını dönmüştü ve yüzünü şaşkın bir ifade almıştı. Kız Erenin ona baktığını görünce bize doğru yürümeye başladı.

Ve Ereni dudağından öptü. Heyt! öptü mü dedim ben? öptü mü ? :OO

Manyak Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin