Neredeyse 2.dönemin sonuna geldik,ve ben birinci dönemden beri senin tatliligina bakinmakla yetiniyorum. Artık ise koyulmanin vakti geldi. Zaten sürekli bakisiyoruz,beş saniye surmese bile bakisiyoruz yani. Yakın arkadaşım Ozlemden yardım istemeliyim. Herkesle tanisik surtuk.Osmanlada yakın. Işimi görür. Sonraki tenefus Özlemin yanına gitmeliydim. Hadi ders basla ve bit artık.
-Oturun çocuklar
-Oturduk hocam
-Bugün yine sakaciligin üstünde Yağmur Hanım
-Ilk iki ders edebiyat nasıl olmasın hocam?
-Madem edebiyattan bu kadar hoşlanıyorsunuz o zaman bize Can Yucelin bu şiirini ezbere okuyabilirsiniz?
-Edebiyattan değil,edebiyat dersinde espri yapmaktan hoşlanıyorum hocam.
-Sus Yağmur.
-Peki hocam.
....
Bit artık salak ders. Sonunda bitmişti.Direk Özlemin sınıfına yöneldim.
-Özlem bir gelsene. Bi dakka lan Ronay senin ne işin var burada?
-Kanka bende yardım edicem sevgili olmaniza
- Ay yerler seni eti püf.
-Kilomla dalga geçme lan.
-zaaaaa
Özlemin ağzından ;
-Kesin yine birşey istiyeceksiniz.
-Zekisin bebeğim.
-Ne istiyorsunuz?
-Osmanı bana ayarla,ama ismimi söyleme,ilk ağzını ara,şu kız olur mu manita arıyor kendine de.
-Tamam Ronay sende gel.
-Gelcem zaten lan.
Benim (Yağmur'un) ağzımdan;
Inşallah becerebilirler şu isi. Hadi göreyim sizi spaydiler.
Özlemin ağzından;
-Osman Kanka bir gelsene
-Buyur Kanka
-Yağmur diye bir arkadaşım var 11-A dan,senden hoşlanıyor sevgili olur musun ?
-Başkasıyla cikicam kanka
-Peki
.....
-Yagmuuurrr
-Ne dedi lan ?
-Başkasıyla cikicakmis
- Ne dediniz ki?
-Yağmur diye arkadaşım var onbir a dan seni seviyor dedim
-Olum mal mısın ulan sen? Ronay ne diyor bu tipine hallendigim?
-Kanka ben arkasında durdum sadece o konuştu
-Özlem niye adımı verdin lan rezil oldum. Git d-c oynuyorduk o yüzden öyle yaptık de Amk birşey yapın Allah için ya.
-Tamam be gidiyoruz,Ronay gel şahitlik yapcaksin.
-Tamam Kanka
....
-Osman Kanka d-c oynuyoduk o yüzden öyle söyledim.
-Hi tamam.
-Ok by.
Ronayin agzindan;
-Ne pislikmis bu çocuk
(haass arkamdaymis çocuk inşallah duymamistir lan.)
-sınıfa geldiğimizde Yağmur kafasını sıraya gommustu,utançtan herhalde.-
Yağmurun agzindan;
-Ee ne oldu? Özlem nerede lan?
-Kantinde,söyledik inanmadi,bence bizim sınıftaki yagmurcanin üzerine atalım suçu
-Nasıl yani?
-Çıkışta onun yanında bağırarak yamurcani reddetmiş bu çocuk dicez sende bu mu diceksin onu gostericeksin parmaginla nihahahahahh.
-Aferin lan kerhane bir ise yaradin. O değilde bu madem cikmicak niye bakıp umut veriyor bana?
-Gözlerin doldu lan kiyamam,boşver gitsin Kanka.
......
Çıkışta planı yapmak için işe koyulduk,bağırarak konuştuk ama tinlamadan gitti. Gotlek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manyak Mısın?
Novela JuvenilHayata ölmek için geliyoruz.Ve ben sevdiklerimi teker teker kaybediyorum.