İlk Öpücük <3

92 6 2
                                    

                                                                                 NOT

                                         ARKADAŞLAR HİKAYEYLE İLGİLİ YORUMLARINIZI

                                EĞER PAYLAŞIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. KEYİFLİ OKUMALAR!

1 ay oldu ve hala kalkmadı Eren.Beni oyalıyor mu yoksa? dıye düşünmekten alıkoyamıyordum kendimi.Çok uykusuzdum,biraz uyuklasam fena olmazdı.Biraz dedim ama neredeyse 3 saat uyumuşum. Kalktığımda Erene doğru baktım,parmağı kımıldıyordu,yavaşca gözünü açıyordu. Etrafa bakıyordu. Sanki yalnız mıyım? Yoksa benimle olan birileri var mı gibisinden bakıyordu.

Erenin ağzından;

Kaza olduktan sonrasını hatırlamıyorum. Şuan yanımda belki de Yağmur vardır umuduyla gözümü açıyorum. Güçlükle gözümü açtıktan sonra bana bakan iki çift mavi göz gördüm. Bunlar Yağmurun gözleriydi... Seni çok özlemişim Yağmur...

Yağmurun ağzından;

Hemen doktor çağırmalıyım. Kapıdan doktor çağırmak için çıktım. Doktor hemen geldi. Bir kaç şeyle Eren'e baktıktan sonra durumunun ıyı olduğunu söyledi ve kapıdan dışarı çıktı.

-Sonunda uyandın herşeyim, her gün delirecek gibi oluyordum. Sen yokken çok yalnızdım.

- .... (birşeyler söylemeye çalışıyordu ama tam konuşamıyordu.)

-Yorma kendini. Ben konişiyim sen dinle.. Beni affedebilecek misin bilmiyorum ama özür dilerim sevdiğim.. Seni hayal kırıklığına uğrattım. Ama buna mecburdum. Affet ne olursun beni. SENİ ÇOK SEVİYORUM EREN'İM. İyiki uyandın..

-S..S...Seni Se..Sev...Seviyorum.

Eren bunu derken gözyaşlarımı tutamadım.Tam bir sümüklüye çevirmişti bu çocuk beni. Ağlayarak alnına eğildim ve öptüm.

-Bende seni seviyorum küçük prens...

Eren uyanalı 1 hafta olmuştu. Artık taburcu olma vakti gelmişti. Giyinmesine yardım ettikten sonra beraber hastaneden dışarı çıktık.

-Bak Eren seninle yapmak istediklerimin kartı,sen yatarken hepsini sana okumuştum.Ama aptal olduğun için unuttuğuna eminim. Tekrar okuyorum.

1-Beraber yemek yap...

Kartların devamını okumama izin vermeyerek bana bir soru sordu;

-Neden beni bıraktın Yağmur?

-Bunu sana ben açıklayamam.Evine gidelim,Ali bizi orada bekliyor.Sana herşeyi o açıklayacak.

-Peki.. NE?! Aliyi nereden tanıyosun?

-Herşeyi sana Ali açıklıyıcak aptal!

-Tamam..

- 2- Öpüşmek

-Ne öpüşmek mi? dedi ve sinsice gülmesedi. Mavi gözleri o gülümseyince kayboluyordu. Her güldüğünde ona yeniden aşık oluyorum.

-Bu 4.sıradaydı nasıl 2ye geldi ya?

-Yağmur bana bakar mısın?

-Üf ne var ya

Ona dönmemle öpmesi bir oldu. Daha yeni iyileşti nereden buluyor bu enerjiyi? Kalbim çıkıcak sanki.. 17 senedir sakladığım dudaklarım.. İlk öpüşmemin romantik olmasını dilerdim ama yere bak... yolun ortası :P

-Nabıyon Eren ya,yeni iyileştin dest dur yeaa

-Hadi taksiye binip eve gidelim artık ;)

-İlk öpücüğüme hastalıklı dudakları mı layık gördün?

-İlk mi,ciddi misin?

-Evet,ilk.

Manyak Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin