Kravat

55 7 0
                                    

Ronay'ın Ağzından;

-Vaaoov! Burası çok güzel bir yer Berk! öyle yüksek sesle söylemiştim ki bunu dans üzerine çalışan Berk'in arkadaşları müziği kapatıp bana baktılar. Berk dahil toplam 4 kişiydiler. Yolda susadığım için su almıştım. Ama çantama koymaya üşendiğim için elimde tutuyordum. Birden elimden şişemin alındığını hissettim. Berk'in bir arkadaşı suyumu alıp içti. Ve sonra tekrar bana verip göz kırptı. 

-Su için teşekkürler.Ben Doruk.

-Ahh Ronay bende. Memnun oldum.

-Bende öyle.

-Bende Alp, memnun oldum Ronay. 

-Bende memnun oldum Alp.

-Murat bende.

-Memnun oldum.

Berk birden konuşmaya başladı;

-Üstümü değiştiriyorum sizde şarkıları hazırlayın,Ronay bizi izlemeye geldi. En iyisini yapmalıyız!

-Hep bir ağızdan dördüde tamam dedi. Ve şarkıyı hazırlamak için bilgisayara doğru gittiler.

Benim aklım Doruk'daydı çok tatlıydı. Hele o göz kırpışı! Kendine gel Ronay, ne diyorsun sen ya!

Berk üzerini değişip gelmişti. Ve hemen dans etmeye başladılar.Çok güzel kareografi hazırlamışlar. Ve bir kaç basit hareket değil.Adımları çok iyi! Keskin ve kesin! Dans için yaşıyorlar sanki. Yarım saat boyunca hiç dinlenmeden dans ettiler. Bende onları izledim. Çok iyi gelmişti bu bana.

-Nasıl buldun? dedi Doruk.

-Çok güzeldi. Çok güzeldi. Çok güzeldi. Ba-yıl-dımmmm. Dedim ve elimle alkışlayarak yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirdim. Berk ordan bağırdı;

-Benimleyken ilk defa güldün!

-Yani? dedim ciddi bir şekilde.

-Hiç diyip dudak büzdü. 

Doruk hariç hepsi yemek yemeye başlamıştı. Doruk'ta benim yanımdaydı.

-Hadi bizde yiyelim.

-Yok Doruk,bir şey sorabilir miyim?

-Tabii ki.

-Çalışma günleriniz ne zaman?

-Çarşamba,perşembe cuma ve pazar.

-Ohoo baya çokmuş. İstediğim zaman buraya gelip sizi izleyebilir miyim?

-İzin niye istiyorsun ki? Gelirsen çok seviniriz.

-Ahh sağol. Hadi sende yemeğini ye diyip sol koluna hafifce vurdum.

-Sen gidiyor musun?

-Evet geç oldu.

-Peki,dikkatli git.

-Ihım,görüşürüz.

-Görüşürüz diyip tebessüm etti.

-Görüşürüz çocuklar,çok yormayın kendinizi ben gidiyorum!

-Görüşürüz diye bağırdılar,Alp bağırırken ağzından yemeği firlamıştı.Biraz utandı,bir kızın karşısında öyle görünmek istemediğini anlamıştım. Sorun değil deyip güldüm. Oda güldü ve eve doğru yola koyuldum.

Sonra annemi aradım.

-Anneee,nasılsın?

-İyiyim kızım,gelsene seni bir göreyim çok özledim.

Manyak Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin