Bu Çocuk Deli.

51 4 2
                                    

Hemen ondan ayrıldım. Ve koluna vurdum.

-Bilerek öptün dimi?

-Ne alaka beni kendine çeken sendin.

-Of ben gidiyorum ya.

Bir şey demesine izin vermeden hızlı adımlarla yürüdüm. Direk eve gittim ve hemen uykuya daldım. 1 saat sonra telefonumun titrediğini fark ettim. Arayan annemdi. 

-Uyandırdım kızım kusura bakma.

-Önemli değil bir şey mi oldu?

-2 gün sonra Amerikadan dönüyoruz. Bir iş yemeği için babanın ortağının evine gitmemiz lazım.

-Sonuç olarak anneciğim?

-Seninde gelmen lazım. İş-aile yemeği gibi bir şey.

-Yaa anne,gelmesem olmaz mı?

-Olmaz,2 gün sonra geldiğimizde direk yemeğe gideceğiz. Hazırlan saat akşam 8 gibi senide alırız.

-Ya anne! diye bağırmamla  telefonu suratıma kapattı annem.

Bunu düşünmeyip direk uyudum. Sabah kalktığımda hiç bir şey yemeden direk okula gittim.

-Günaydııın dedi Berk sevecen bir şekilde.

-Günaydın :)

-Nasılsın?

-Yorgunum,sen nasılsın ?

-İyiyim bende dediği anda hoca içeri girdi oda yerine geçti. Uykusuz kaldığım için derste uyudum. Hocanın derse girmesinden tahminen 15 dakika falan geçmişti. Birisi içeri girip kendini tanıtmaya başladı. Kafam sıraya gömülü olduğu için kim olduğunu göremiyordum. Kafamı kaldırdım,sınıfta kendini tanıtan kişi Doruk'tu. 

-Hoşgeldin Doruk'cuğum,sınıfımızda boş yer yok. Ronay'ın yanına otursan sıkıntı olmaz değil mi? diyerek parmağıyla beni gösterdi hoca.

Yanıma oturmasını istemiyordum ama mecburen oturacaktı.

-Sıkıntı olmaz hocam :)

Sıraya oturmak için bana doğru ileliyordu. Gelip oturdu.

-Ne işin var senin burada?

-Bu okulun iyi olduğunu duydum,gelip göreyim dedim.

-Bir sen eksiktin.

-Ya onu bunu boşverde sınıfta makyaj yapmayan tek kız sensin. En çirkinleri sen duruyorsun.

-Ne alaka şimdi ? Sen benim gibi doğal güzel kız gördün mü hiç hayatında? dedim sinirli bir şekilde.

-Tamam apla dövme.

Şuna bak ya birde dalgaya alıyor beni. Berk arada bir bize bakıyordu. Dersin bitmesine 10 dakika vardı. Dayanamayıp kağıtla not yolladım Berk'e;

-Bu Doruk beni sinir eder. Yer değiştirebilir misiniz?

-Haha ne oldu ki?

-Ya salak salak konuşuyor,yok çirkinmişim yok makyajsızmışım.

-Doğru söylemiş çirkinsin :D:DD:D:

-Offf he he

-Şaka şaka,Doruk yer değiştirmek istemez kusura bakma katlanmak zorundasın ona.

-Allah Allah o niyeymiş?

-O öyle ilk oturduğu yerden kalkmaz,birde arka sıra ve köşede olunca hiç kalkmaz.

-Allah Allah ya!

-Kusura bakma :D

Zil çalmıştı. Hemen Doruğa dönüp;

Manyak Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin