Siz hiç sadece hayallere sığınarak yaşadınız mı? İşte bu hikaye hayallere sıkı sıkı tutunan fakat bir o kadar gerçek bir hikaye...
Sabahın ilk ışıkları Pınar'ın vücudunu yalayarak ona kalkma saatinin geldiğini hatırlatıyordu. Ama Pınar gözlerini ovuşturup tekrar uykuya dalmaya çalıştı. Tam o sırada annesi " kızım kalk okula geç kalacaksın " diye seslendi. Pınar hemen üstünü değiştirip saçlarını taradı. Kahvaltıda annesinin yeni pişirdiği sıcacık bazlamalar vardı. Kahvaltısını yapıp okulun yolunu tuttu. Pınar henüz 8 yaşında bir kız çocuğuydu. 8 yaşında olmasına rağmen birinci sınıfa gidiyordu. Bu küçük kızın büyük korkuları onun hayattan kaçmasına neden oluyordu. Bu yüzden ancak bu sene başlayabilmişti okula.
Punar sınıfa girdi ve sırasına oturdu. Tüm gözler Pınar'ı süzdü ve ardından fısıltılar duyulmaya başlandı. Öğretmen sınıfa girdiğinde ise sınıfa artık büyük bir sessizlik hakimdi. Burası küçük bir köy okuluydu ve öğretmenlere gösterilen saygı da bir o kadar büyüktü.
Öğretmen sınıfın içerisinde gözlerini gezdirirken birden bakışları Pınar'da sabitlendi. Sonra da " Pınar nasılsın bugün, kapıda yeni bir araba gördüm sanırım sizin ha? " diye sordu ve tüm sınıf kahkahalara boğuldu. Pınar öğretmenine bakıp " Hayır, o külüstüre binmiyoruz tabiki hem arabalardan sıkıldık uzay gemisi almayı düşünüyoruz. " dedi tüm ciddiyetiyle. Bu sözler sınıfı daha da neşelendirirken öğretmeni fazlasıyla ürkütmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalperest
Mystery / ThrillerBu hikaye hayallerle gerçeklerin yer değiştirdiği, bir kadının çocukluğundaki yara izlerini taşıyan gerçek bir hikayedir. Mutlu hayaller..